چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

مستندی با موضوع یک قدم تا کرونا؛

«عملیات ویژه» روی آنتن شبکه یک

مستند «عملیات ویژه»

سینماپرس: مستند «عملیات ویژه» با سوژه یک قدم تا آلوده شدن به کرونا کاری از گروه مستند روایت فتح از شبکه یک سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، کارگردان مستند «عملیات ویژه» حجت الله عدالت پناه؛ در رابطه با دلیل انتخاب موضوع این مستند بیان کرد: در بررسی های انجام شده و با توجه به اینکه اکثر توجه رسانه ها به کادر بیمارستانی و بخش اصلی مبارزه با کرونا بود به این نتیجه رسیدیم که اندکی عقب تر و قبل از ورود بیماران به بیمارستان ها را بررسی کنیم تا زحمات این عزیزان هم ثبت شود. این گروه افرادی هستند که کار انتقال بیماران کرونا مثبت به بیمارستان ها را تحت عنوان گروه عملیات ویژه و در شرایط خاص انجام می دهند و از آنجایی که موارد هدف این عزیزان قطعا کرونا مثبت بوده و امکان ایجاد خطر برای خودشان و یا ناقل بودن برای عزیزانشان وجود دارد با تمهیدات خاصی به سراغ این عزیزان می روند و ما هم سعی کردیم تا این موارد را هم برای افزایش دانش مخاطب و هم برای ایجاد جذابیت های بصری به تصویر بکشیم.

حجت الله عدالت پناه گفت: ما در این مستند سعی کردیم تا این موارد را هم برای افزایش دانش مخاطب و هم برای ایجاد جذابیت‌های بصری به تصویر بکشیم؛  حاصل 2 روز زندگی کردن ما با آنها مستند 30 دقیقه‌ای «عملیات ویژه» است.

پنجشنبه 21 فروردین 99، ساعت 17:45 بیننده مستند «عملیات ویژه» کاری از گروه مستند روایت فتح به کارگردانی حجت الله عدالت پناه و تهیه کنندگی روح الله رفیعی از شبکه یک سیما باشید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.