جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴

اقدام قابل تحسین شاهرخ خان؛

سلبریتی هندی دفترش را در اختیار قرنطینه بیماران کرونایی گذاشت

شاهرخ خان*

بازیگر سرشناس بالیوود برای کمک به کنترل کرونا در هند، دفتر شخصی‌اش را در اختیار ستاد قرنطینه بمبئی گذاشت.

به گزارش سینماپرس به نقل از جاکارتا پست، شاهرخ خان ساختمان دفتر خصوصی‌اش را که یک ساختمان ۴ طبقه در بمبئی است با رعایت موارد ضروری برای قرنطینه زنان، کودکان و افراد سالمند در اختیار ستاد قرنطینه شهرش گذاشت.

مقامات شهری بمبئی از این اقدام شاهرخ خان و همسرش در رسانه‌های اجتماعی تشکر کردند.

شاهرخ خان نیز در توییترش نوشت: مفتخر است که می‌تواند بخشی از تلاش تیم شهری برای مقابله با کووید ۱۹ باشد و هر دوی آنها از اینکه بخشی از این تلاش هستند و می‌توانند از اهالی بمبئی حفاظت کنند، تشکر می‌کنند.

این نخستین بار نیست که بازیگر ۵۴ ساله بالیوودی در این تلاش سهیم می‌شود. وی اوایل همین ماه قول داد به دولت‌های ماهاراشترا، دهلی و بنگال غربی کمک مالی کند.

وی کمک‌های دیگری هم کرده است از جمله اهدای ۵۰ هزار تجهیزات محافظت شخصی برای افرادی که در خط مقدم این کارزار هستند، تهیه مواد غدایی روزانه برای ۵۵۰۰ خانواده در بمبئی، تهیه بسته‌های غذا برای ۱۰ هزار نفر در روز و تامین مواد ضروری برای ۲۵۰۰ کارگر روزمزد که بیکار شده‌اند.

وی گفت: زمانی که نژاد بشری با یک چنین بحران عظیمی روبرو شده فقط یک پاسخ واقعی می‌تواند جود داشته باشد؛ اینکه همه در یک تلاش جمعی، مهربان‌تر، قوی‌تر و شجاع‌تر تلاش کنیم تا با روزهای آینده روبرو شویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.