جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

اندر احوال ولنگاری در رسانه ملی؛

کار از «ستون پنجم» گذشته است؛ این خودِ دشمن است!

رضا رشیدپور در  اعتراض خبرنگاران به یک نشست خبری

سینماپرس: درست پس از هشدار رئیس صداوسیما درباره احتمال فتنه‌انگیزی «ستون پنجم فرهنگی دشمن» در تولید یک سریال، مطالبی در فضای مجازی منتشر شده که نشان‌دهنده حضور خود دشمن در پشت صحنه برخی از برنامه‌های سیماست.

به گزارش سینماپرس، روز گذشته مطالبی به نقل از یک برنامه‌ساز سیما در فضای مجازی منتشر شد که حیرت‌انگیز است. این فرد که رضا رشیدپور، مجری تلویزیون قبلا وی را همه‌کاره برنامه‌هایش معرفی کرده بود، در فضای مجازی به‌طور مستقیم و آشکار عناد خود نسبت به ارزش‌ها و انقلاب اسلامی را نشان داده است. هر چند که خود رشیدپور نیز در فتنه‌های رخ داده در سال 98 «نابرادری» خودش را ثابت کرده بود، اما آنچه از دستیار وی در برنامه‌های سیما فاش شده، نشان می‌دهد که کار از «ستون پنجم» گذشته است و حالا با خودِ دشمنان نظام و انقلاب در رسانه ملی مواجه هستیم! تعجب از حراست و مدیران سیماست که یک معاند را به پشت صحنه و تولید یک برنامه راه داده‌اند. ضمن اینکه چنین افرادی در بخش‌های مختلف صداوسیما حضور دارند.
«رسانه ملی» فراتر از هر نهاد و سازمان دیگری، به‌طور مستقیم روی فرهنگ و زندگی عموم مردم و سرنوشت کشورمان تأثیر می‌گذارد. جای آموزگاران تباهی و نیرنگ در این دانشگاه عمومی نیست!

*کیهان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.