چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰

سلبریتی های کم سواد؛

تمسخر یک پاکبان توسط «سحر قریشی»+فیلم

سحر قریشی در نمایی از فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم»

سینماپرس: ویدئویی از تمسخر یک پاکبان زحمتکش توسط «سحر قریشی» در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش سینماپرس، در ویدیویی که از سحر قریشی منتشر شده، خانم بازیگر روپوشی سبز رنگ بر تن دارد و با دوستان خود در حال خندیدن و شوخی است؛ شخصی که فیلم می‌گیرد از قریشی در خصوص آخرین پروژه سینمایی که در این روزهای کرونایی می‌خواهد بازی کند می‌پرسد و از او می‌خواهد تا مردم رو به ورزش تشویق و ترویج کند؛ سحر قریشی در یک صحنه به سراغ پاکبان که از فرط خستگی لحظه‌ای بر نیمکت پارک نشسته، می‌رود و ژستی خاص رو به دوربین گرفته و می‌گوید: آقا ببین من لباسم رو با رفیقم سِت کردم.

پاکبان مذکور که غافلگیر شده، پس از شنیدن این جمله خطاب به خانم بازیگر می‌گوید: اِ برو.

پس از این قریشی به سمت دوستان خود می‌آید و با لحنی تمسخرآمیز و درحالیکه می‌خندد، می‌گوید: میگه برو. همین مونده بود اینم به من بگه برو.

البته انتشار کلیپ سحر قریشی در فضای مجازی و توهین به  یک پاکبان با واکنش‌های منفی بسیاری همراه شد. در همین رابطه «حجت نظری» عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در صفحه توئیتر خود نوشت: "لباس پاکبان‌های عزیز که در این روزهای کرونایی هم چهره شهرمان را پاکیزه نگه داشته‌اند، به رنگ شرافت و غیرت است که بعید می‌دانم با هر رنگی سِت شود. رفتار طبقاتی، توهین‌آمیز و غیرانسانی خانم ‌سحر قریشی با پاکبان محترم محکوم است و انتظار می‌رود هنرمندان مردمی به آن واکنش نشان دهند. "

مجید فراهانی هم نسبت به این مساله واکنش داد. او از پیگیری شکایت مدیریت شهری خبر داد و در صفحه توئیتر خود نوشت:  برخورد توهین آمیز سحر قریشی با یک پاکبان فضای سبز شهرداری قابل پذیرش نیست و درصورت عدم برخورد مناسب بیم ‌آن می رود که این ناهنجاری به عرف جامعه تبدیل شود.

او در شرح آنچه در این کلیپ گذشته است، افزود: «روز گذشته در ویدیوی توزیع شده در فضای مجازی بازیگر تلویزیون و سینما، سحر قریشی با خنده و مضحکه کنار رفتگری می‌رود و با تمسخر به دوستانش می‌گوید لباسم را با او ست کرده‌ام و وقتی رفتگر بی نوا به او واکنش نشان می‌دهد با حالتی توهین‌آمیز به آن دیگری رفیقش می‌گوید «همین مانده بود که فقط این به ما بگوید برو ...» پاکبانان و کارگران امروز با حداقل حقوق و مزایا بیشترین زحمت را برای رفت وروب ‌و تمیزی شهر و بوستان‌ها می کشند و حداقل انتظار برخورد محترمانه و قدرشناسانه با این فداکاری‌ها داریم.  لذا درصورت عدم عذرخواهی رسمی خانم سحر قریشی، به عنوان نماینده مردم قدرشناس تهرانی پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم‌ بود تا خدای ناکرده اینگونه رفتارهای ناپسند تبدیل به هنجار جامعه نگردد.

 غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: "کاش بجای تبرج خودمان در برابر لنز دوربین‌های اغواگر، آدمها را فارغ از شغل و لباس می‌دیدیم و لحظه‌ای تصور می‌کردیم اگر یک روز نباشند چه اتفاقی می‌افتد!؟

شاید از نزدیک می‌دیدیم در این روزهای کرونایی؛ زیبایی شهرمان را مدیون پاکبانان سبزپوش هستیم. "

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.