شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

بنابر اعلام کمپانی لاینزگیت؛

اکران «جان ویک ۴» در خرداد ۱۴۰۱

مجموعه «جان ویک»‌

سینماپرس: کمپانی لاینزگیت تاریخ جدید فیلم‌های سینمایی خود را که قسمت چهارم فیلم جان ویک هم شامل آن می‌شود، اعلام کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل هالیوود ریپورتر، کمپانی لاینزگیت به تازگی تقویم اکران خود را ویرایش کرده و تاریخ اکران فیلم‌های سینمایی شامل «جان ویک ۴» و فیلم «اسپیرال» نسخه فرعی «ارٌه» را تغییر داده است.

قسمت بعدی مجموعه سینمایی محبوب جان ویک در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۱ خرداد ۱۴۰۱) اکران می‌شود که در واقع یک سال نسبت به تاریخ اکران قبلی ۲۱ می ۲۰۲۱ عقب افتاده است. فیلم سینمایی ماتریکس ۴ در این تاریخ اکران می‌شود و قرار بود شاهد رقابت دو فیلم با بازی کیانو ریوز در گیشه باشیم که با این تغییر تاریخ فعلاً چنین چیزی رقم نخواهد خورد. فیلم سینمایی «اسپیرال» با بازی کریس راک نیز که قرار بود در ماه می‌ امسال اکران شود، حالا جای جان ویک را گرفته و در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ اکران می‌شود.

البته بعضی از عنوان‌های این کمپانی هنوز در تاریخ اعلام شده قبلی خود اکران می‌شوند؛ از جمله فیلم جدید نیکلاس کیج با تاریخ اکران ۱۹ مارس ۲۰۲۱ و همچنین «آشوب مدام» که ۲۲ ژانویه ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

اکران فیلم سینمایی اکشن و مهیج «محافظ همسر هیتمن» هم با نقش آفرینی رایان رینولدز و ساموئل جکسون، یک سال به عقب افتاده و حالا در ۲۰ آگوست ۲۰۲۱ منتشر می‌شود.

عنوان‌های دیگری که برای آن‌ها زمان اکران جدیدی در نظر گرفته شده است، شامل فیلم‌های «فتال»، «مسافران دریایی» و فیلم ماوراالطبیعه «چراغ شیطان» است. گفتنی است هنوز تاریخی برای نمایش دو فیلم سینمایی «دویدن» و «انقلاب مسیح» در نظر گرفته نشده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.