شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸

بهروز مفید:

سریال‌سازی در کرونا از مترو سوارشدن بدتر نیست!

بهروز مفید

سینماپرس: تهیه‌کننده «بیگانه‌ای با من است» با اعلام اینکه سریال را مجددا از هفته جاری جلوی دوربین می‌برد، گفت: نظر خود صداوسیما نیز ادامه ضبط سریال است. در عین اینکه بازیگران ما دستمزد بیشتری مطالبه نکرده‌اند چون و مطابق با قرارداد اصلا چنین درخواستی را هم نمی‌توانند داشته باشند.

به گزارش سینماپرس، سریال‌های بسیاری وجود دارند که در حال حاضر نیمه‌کاره مانده‌اند و در پی فرصتی هستند که به زودی جلوی دوربین بروند تا برای پخش از آنتن تلویزیون به تولید نهایی برسند. «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی از جمله این سریال‌هاست که تیرماه سال ۹۸ در لوکیشن‌های یوسف‌آباد تهران کلید خورد و بعدها ادامه تصویربرداری‌اش را در مناطق تهران و نیز شهرهای مختلفی ازجمله کرج، شهر ری، شیراز و غیره ادامه داد.

این سریال حتی در نیمه دوم اسفندماه و برای دوری از شیوع کرونا و خطر احتمالی برای عوامل به بوشهر رفت و سکانس‌هایی را نیز جلوی دوربین برد اما نهایتا مجبور به توقیف موقت ضبط شد.

«بیگانه‌ای با من است» از این هفته در شهرک غزالی کلید می‌خورد

بهروز مفید، تهیه‌کننده «بیگانه‌ای با من است» درباره آخرین وضعیت سریال و آغاز احتمالی تصویربرداری آن به خبرگزاری آنا گفت: ما تاکنون نزدیک به بیش از هفتاد درصد سریال را تولید کرده‌ایم و به دنبال این هستیم که در هفته جاری دوباره آن را کلید بزنیم اما طبعا در شرایط بهداشتی که مشکلی پیش نیاید.

بیگانه‌ای با من است

وی بر این اساس اعلام کرد؛ برای رفع مشکلات احتمالی و دوری از ابتلای عوامل به این مریضی، «بیگانه‌ای با من است» را در شهرک غزالی جلوی دوربین می‌بریم. لوکیشن‌هایی را فعلا در شهرک سینمایی انتخاب کرده‌ایم و بخشی از قصه  را در آنجا ضبط می‌کنیم تا فضا برای ما قابل کنترل باشد.

خود صداوسیما هم می‌خواهد که تصویربرداری را ادامه دهیم

این تهیه‌کننده توضیح داد: البته ما در شهرک دکور خاصی نساخته‌ایم اما بالاخره با جلوه‌های ویژه می‌توانیم ظرفیتی را به کار اضافه و برخی لوکیشن‌های داخلی را طراحی کنیم. یکی از مشکلات فعلی ما این است که درحال حاضر نمی‌توانیم لوکیشن‌های داخلی‌مان را در اختیار داشته باشیم و خب اجاره هم داده نمی‌شود.

مفید اذعان کرد: این نظر خود صداوسیماست که حتما ادامه تصویربرداری را شروع کنیم. ضمن اینکه ضبط دوباره یک استارت موقت است بلکه بتوانیم موفق شویم اما اگر مشکلات نگذاشت یا ادامه تولید با این روند سخت بود، ممکن است کار مجددا متوقف شود.

سریال بیگانه ای با من است

وی با یادآوری اینکه تصویربرداری «بیگانه‌ای با من است» از تیرماه ۹۸ کلید زده شد خبر داد؛ حداقل ۵ و نیم ماه زمان دیگر نیاز داریم که باقی سریال را تصویربرداری کنیم.

ضبط سریال از رفتن به مترو و حمل و نقل عمومی که حادتر و سخت‌تر نیست

مفید درباره اینکه گفته می‌شود برخی بازیگران برای حضور در پروژه‌های فیلم و سریال‌سازی در شرایط فعلی که جامعه با کرونا درگیر است دستمزد بیشتری را مطالبه می‌کنند، بیان کرد: بازیگران ما دستمزد بیشتری مطالبه نکرده‌اند چون مطابق با قرارداد پیش می‌رویم و اصلا چنین درخواستی را هم نمی‌توانند داشته باشند.

وی افزود: حتی تعدادی از بازیگران سریال ما خودشان برای ادامه کار تماس می‌گیرند و پیگیر هستند. بالاخره آنان نیز در فضای کاری، قراردادهای متعددی دارند و نگرانند با این انباشت، نتوانند کارشان را انجام دهند.

تهیه‌کننده سریال «بیگانه‌ای با من است» در عین حال با اشاره به سختی‌های کار اعتقاد داشت: ضبط سریال از رفتن به مترو و حمل و نقل عمومی که حادتر و سخت‌تر نیست. شرایط کنونی اجتناب ناپذیر است. من تمام تلاشم این است که تمام جوانب مسائل بهداشتی رعایت شود و مشکلی برای هیچ کس پیش نیاید.

بیگانه‌ای با من است

گفتنی است؛ داستان سریال «بیگانه ای با من است» به نویسندگی فروغ فروهیده در سال‌های ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

این سریال که قرار است فعلا در ۳۰ قسمت به تولید برسد حتی یکی از گزینه‌های پخش در ماه مبارک رمضان جاری بود که به دلیل عدم اتمام ضبط به ایام نرسید.

شبنم قلی خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه از بازیگران این سریال هستند.

*آنا

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.