دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

لبیک هنرمندان بسیجی به مطالبه امام خامنه ای؛

هنرمندان بسیجی عَلَم بردوش آمده‌اند تا راویان روایت فتح باشند

سازمان بسیج هنرمندان*

سینماپرس: هنرمندان بسیجی با انتشار پیامی به مطالبه رهبرمعظم انقلاب اسلامی جهت به تصویر کشیدن عشق و ایثار مدافعان سنگر سلامت برای مقابله با ویروس کرونا، لبیک گفتند.

به گزارش سینماپرس، هنرمندان بسیجی در راستای عمل به مطالبه رهبرمعظم انقلاب اسلامی جهت به تصویر کشیدن عشق و ایثار مدافعان سنگر سلامت برای مقابله با ویروس کرونا، لبیک گفتند.

در بخشی از  پیام سازمان بسیج هنرمندان آمده است: فرمایش امیدبخش رهبر جهادی انقلاب امام خامنه‌ای عزیز، پیامی است تاریخی برای هنرمندان عزیز بسیجی در سازمان بسیج هنرمندان به عنوان بزرگترین تشکل مردمی و داوطلبانه هنری.

در ادامه این پیام می‌خوانیم: و اینک هنرمندان بسیجی در لبیک به امر رهبر و مقتدایشان با عزمی راسخ در رزمایش همدلی و عاشقی، به تأسی از علمدار میدان هنر، شهید مرتضی آوینی، علم بر دوش آمده اند تا راویان روایت فتح باشند و این حماسه های بلند را با هنر خویش جاودانه کنند. ماهنرمندان بسیجی از این پس نیز با توجه به تاکید پرچمدار انقلاب، امام خامنه ای عزیز با عزمی دو چندان به میدان می آییم تا فداکاری و ایثار مدافعان سلامت و جهاد گران سنگرهای عاشقی را در رزمایش همدلی و کمکهای مومنانه به تصویر بکشیم.

در انتهای این پیام آمده است: بی‌شک تا همیشه، زیبایی‌آفرینی و از خودگذشتگی جهادی مردم این دیار، بر کتیبه ی پر نقش و نگار تاریخ باقی خواهد ماند و مادران در گوش فرزندان خود از همت والا و بصیرت بی‌نظیر این‌مردم قصه ها نجوا خواهند کرد و بزرگ منشی این دریادلان سینه به سینه به گوش ایندگان خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.