دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸

احمد نجفی:

کرونا آرام شود دوباره مرا در «فرش قرمز» می‌بینید

احمد نجفی در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های ورزشی

سینماپرس: مجری برنامه گفتگومحور «فرش قرمز» اعلام کرد؛ ضبط و پخش این برنامه تلویزیونی موقتا متوقف شده اما با بهتر شدن شرایط شیوع کرونا دوباره از سرگرفته می‌شود و تعطیلی برنامه صحت ندارد.

به گزارش سینماپرس، احمد نجفی، بازیگر تلویزیون و سینما که اخیرا با برنامه گفتگومحور «فرش قرمز» دوباره به عرصه اجرا برگشت، درباره عدم پخش این برنامه تلویزیونی به آنا گفت: مشکلی از بابت ادامه تولید و ضبط برنامه وجود ندارد مگر همین قضیه کرونا. درواقع شیوع این ویروس و نگرانی‌هایی که وجود داشت باعث بسته شدن موقت برنامه ما هم شد اما مجددا راه می‌افتد.

وی درباره احتمال تعطیلی برنامه گفت: نه! برنامه اصلا تعطیل نشده و توقفی هم در کار نیست اما بالاخره مهمان برنامه باید برای حضور در استودیو «فرش قرمز» و رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی اعتماد کند. البته لوکیشن ما در مجموعه بازار بزرگ قرار دارد که تا همین اواخر تعطیل بود.

احمد نجفی و فر ش قرمز

نجفی با اشاره به اینکه ۱۱ قسمت از این برنامه گفتگومحور در ایام گذشته روی آنتن تلویزیون رفت، اعلام کرد؛ مطمئن باشید اگر اوضاع این بیماری بهتر شود، دوباره «فرش قرمز» را تولید و ادامه پخش را از سر خواهیم گرفت.

گفتنی است؛ «فرش قرمز» به تهیه‌کنندگی با اجرای احمد نجفی پخش خود را از فروردین‌ماه با محوریت تولید ملی و گفتگو با تولیدکنندگان ایرانی از شبکه ایران کالا آغاز کرد.

این مجموعه در سری اول قرار بود در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به تولید برسد که ادامه تولید آن فعلا متوقف مانده است. رویکرد حداکثری در ترغیب تولید، امیدبخشی، خودباوری و خوداتکایی از جمله اهداف تولید «فرش قرمز» بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.