چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

در شرایط ولنگاری فرهنگی؛

ساخت یک سریال در شبکه نمایش خانگی با «پول آلوده»

پول شویی در سینمای ایران

سینماپرس: یک سریال جدید در شبکه نمایش خانگی با پول‌های ناسالم و نجومی تولید خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، به‌دلیل ضعف نظارت بر شبکه نمایش خانگی، این بخش همواره چشم طمع مفسدان اقتصادی و صاحبان پول‌های مشکوک را به خود جلب کرده بود. همچنان که محمد امامی، سرمایه‌گذار یکی از سریال‌های نمایش خانگی و متهم به اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان، پس از بازداشت به‌خاطر همین حضور در سینما و شبکه نمایش خانگی، توانست حمایت برخی از سینماگران را جلب کند. سرمایه‌گذاری در سینما و سریال‌های شبکه نمایش خانگی، یکی از راه‌های سرمایه‌دارهای مولتی میلیاردی برای کسب اعتبار است.
 نکته مهم این است که اغلب سریال‌هایی که با پول‌های ناسالم تولید می‌شوند به تخریب سبک زندگی سالم و ‌ترویج مصرف‌گرایی و زندگی‌اشرافی و تفکرات انحرافی می‌پردازند.
اما خبرها حاکی است، یکی از سریال‌های در دست تولید برای شبکه نمایش خانگی نیز با استفاده از پول‌های آلوده درحال تولید است. قبلاً اخباری درباره دستمزد نجومی برخی از بازیگران این سریال منتشر شده بود و این روزها گفته می‌شود که بودجه آن چیزی درحدود ۸۰ میلیارد تومان است! خبرگزاری تسنیم نیز روز گذشته در گزارشی از رد پای محمد امامی ‌در این سریال خبر داده و نوشته: «این سریال مانند موجودی «دوزیست» از طرفی به‌دلیل هزینه‌ بسیار زیادش از منبعی که معلوم نیست چگونه تهیه‌ شده تغذیه کرده است و از طرف دیگر در حال تولید و نمایش همزمان است. باید دید که نهادهای نظارتی و قضایی درباره سرمایه‌گذاری سریال‌های شبکه نمایش خانگی چه خواهند کرد؟»

*کیهان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.