شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

جحودها همچنان به دنبال تحریف پیامبران الهی؛

جد حضرت نوح (ع) سوژه فیلم تازه «دنی بویل» می شود

دنی بویل

سینماپرس: دنی بویل کارگردان سرشناس انگلیسی فیلم بعدی‌اش «متوشالح» را با بازی مایکل بی‌جوردن کارگردانی خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، دنی بویل کارگردان برنده اسکار که پس از جدایی از فیلم جدید «جیمز باند» به سراغ فیلم «دیروز» رفت و فیلمی در دنیای موسیقی ساخت، حالا قرار است کارگردان فیلمی شود که مایکل بی. جوردن از بازیگران آن است.

فیلم جدید بویل با عنوان «متوشالح» برای استودیو برادران وارنر ساخته می‌شود. سایمون بوفوی که با بویل در «میلیونر زاغه‌نشین» و «۱۲۷ ساعت» همکاری کرده بود نیز انتظار می‌رود برای بازنویسی فیلمنامه انتخاب شود.

موضوع اصلی فیلم درباره شخصیتی مذهبی و جد اعلای حضرت نوح (ع) است که طبق روایت‌های انجیل ۹۶۹ سال زندگی کرد و با درگذشت او توفان نوح آغاز شد. اما گفته شده استودیو در حال تغییر روایت و ایده اصلی فیلم است.

کمپانی وارنر برادرز مدتی است این پروژه را تأیید کرده و ابتدا از تام کروز برای بازی در آن سخن گفته شده بود تا این ظرفیت وجود داشته باشد که فیلم دنباله‌هایی هم داشته باشد. کمپانی با موفقیت فیلم «کرید» و ادامه‌هایش، به مایکل بی جوردن توجه کرد و سال پیش خبر رسید که جوردن به این فیلم پیوسته است.

جوردن به عنوان تهیه‌کننده هم انتخاب شده و خود بویل هم از دیگر تهیه‌کنندگان فیلم خواهد بود.

تونی گیلروی اولین نسخه فیلمنامه را برمبنای داستانی از جیمز داتکینس نوشته است.

برای بویل «متوشالح» به‌عنوان بازگشتی به فیلم‌های دنباله‌دار و بزرگ خواهد بود که فراتر از ساخت فیلم‌های با بودجه متوسط است.

بویل برای تفاوت‌های دیدگاهی از کارگردانی «وقتی برای مردن نیست» جدیدترین فیلم جیمز باند کناره‌گیری کرد. جدیدترین فیلم وی «دیروز» بود که سال پیش در حالی که با بودجه ۲۶ میلیون دلاری ساخته شده بود ۱۵۳ میلیون دلار فروش کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.