یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱

احتمال تکرارانتخابات شورای صنفی اکران؛

وقتی تهدید ها مدیریت نابلد سینمایی را مقهور می سازد/آیا «سازمان سینمایی» تسلیم فشار شاه نشینان شد؟!

محمدمهدی طباطبایی نژاد در اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت

سینماپرس: محمدمهدی طباطبایی‌نژاد معاون شورای ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی تاکید کرد در راستای رفع سوتفاهم‌های به وجود آمده و رسیدن به آرامش، منعی برای تکرار انتخابات شورای صنفی نمایش وجود ندارد. این در حالی است که طی چند روز اخیر فشارها و تهدیدات صورت گرفته از سوی قبیله متنفذ در خانه سینما به شدت گسترش یافته است.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی طباطبایی‌نژاد معاون شورای ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزار نشدن جلسه امروز ۲۸ اردیبهشت شورای صنفی نمایش که پیش‌تر اعلام شده بود با ترکیب جدید اعضا برگزار حواهد شد، گفت: ما برای اینکه فضای سینما آشفته و مشوش نباشد، تصمیم داریم همه چیز در آرامش برگزار شود و پیرو قرارهایی که با دوستان‌مان در خانه سینما گذاشته‌ایم و برای اینکه سوتفاهمات برطرف شود، جلسه امروز را کنسل کردیم.

وی افزود: تا زمانی که این سوءتفاهمات به طور کامل حل شود، گفتگوها را ادامه می‌دهیم و بعد از آن جلسات شورای اکران برگزار خواهد شد.

این مدیر سینمایی تاکید کرد: هیچ‌وقت هیچ اختلافی بین سازمان سینمایی و خانه سینما نبوده است؛ این موضوع را هم آن‌ها می‌دادند و هم ما. فقط یک سوءتفاهم پیش آمده که ظرف یکی دو روز آینده به طور کامل برطرف می‌شود و جای هیچ نگرانی نیست.

طباطبایی‌نژاد ادامه داد: ما به دنبال تحمیل چیزی نیستیم هرچند همچنان معتقدیم که انتخابات برگزار شده برای انتخاب دبیر شورای صنفی نمایش کاملا قانونی بوده است.

وی تاکید کرد: اگر دوستان فکر می‌کنند با تجدید آرا اطمینان ‌خاطر حاصل می‌شود، انتخابات شورای صنفی نمایش را تکرار می‌کنیم. انتخابات برگزار شده قانونی بود و از نظر ما تکرارش لازم نیست، ولی اگر دوستانی هستند که فکر می‌کنند خیالشان با این اتفاق راحت می‌شود، از نظر ما هیچ مانعی ندارد و انتخابات شورای صنفی نمایش را مجددا برگزار می‌کنیم. هدف ما ایجاد آرامش در سینما است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.