جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰

با پایان فصل اول سریال؛

سفر تولید کنندگان «زیرخاکی» به ترکیه برای ادامه تصویربرداری

سریال تلویزیونی «زیرخاکی»

سینماپرس: ملک محمدی گفت: فصل اول سریال «زیرخاکی» بخش‌های ناتمام ندارد و بخش‌های باقیمانده برای فصل دوم سریال است.

به گزارش سینماپرس، بهرنگ ملک‌محمدی مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم در خصوص انتشار مطالبی با مضمون ناتمام ماندن فصل اول سریال «زیرخاکی» به دلیل کرونا گفت: از ابتدا برای فصل اول سریال به همین شکل برنامه‌ریزی شده بود و شرایط پیش آمده کرونا باعث توقف سریال در بخش اول نشد و فصل اول به همان شکل برنامه‌ریزی شده روی آنتن رفت.

وی افزود: توقف تصویربرداری سریال به دلیل شیوع ویروس کرونا مربوط به فصل دوم سریال است و هیچ ارتباطی با فصل اول مجموعه ندارد. در فصل دوم سریال بخشی از داستان در ترکیه پیگیری می‌شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها، تصویربرداری بخش‌های مربوط به ترکیه متوقف شد.

ملک‌محمدی اضافه کرد: در حال حاضر گروه تولید سریال آماده هستند تا به محض بازگشایی مرزها و برطرف شدن موانع تولید سریال بر اثر کرونا، به سرعت کار را به سرانجام برسانند.

مدیرگروه فیلم و سریال سیمافیلم در پایان با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» بر اساس آمار نظرسنجی‌های مرکز تحقیقات اظهار کرد: خوشحالیم که سریال «زیرخاکی» مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و ان‌شاءالله با ادامه تصویربرداری فصل دوم نظر مخاطبان محترم سریال بیش از پیش جلب شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.