دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸

تهیه کننده فیلم خبر داد؛

«ماه گرفتگی» به جشنواره فیلم مقاومت می‌رود

ماه گرفتگی

سینماپرس: هادی انباردار تهیه‌کننده سینما، از احتمال نمایش فیلم «ماه گرفتگی» در جشنواره مقاومت خبر داد.

به گزارش سینماپرس، هادی انباردار تهیه کننده سینما، درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» به خبرنگاران جوان، گفت: در حال برنامه ریزی برای حضور این فیلم در جشنواره مقاومت هستیم.

این تهیه کننده همچنین درباره نمایش آنلاین یا اکران عمومی فیلم «ماهی و برکه» اظهار کرد: مراحل فنی این فیلم در بخش موسیقی به پایان رسیده و آماده نمایش شده است. منتظریم سینماها باز شوند؛ اگر پس از بازگشایی وضعیت اکران مناسب باشد، این فیلم را اکران عمومی خواهیم کرد. در غیر این صورت به نمایش آنلاین آن فکر می‌کنیم.

«ماه‌گرفتگی» قصه‌ای را در بستر روزهای پر التهاب سال ۸۸ روایت می‌کند. کامبیز دیرباز و سارا خوئینی‌ها به‌عنوان بازیگران اصلی آن ایفای نقش می‌کنند و شهرام عبدلی و ارسلان قاسمی نیز در آن حضور دارند.

دیرباز با ظاهر و نقشی متفاوت در این فیلم دیده خواهد شد. مسعود اطیابی کارگردان و هادی انباردار تهیه‌کننده «ماه‌گرفتگی» هستند.

«ماهی و برکه» را هم علی براتی کارگردانی کرده و تهیه کنندگی آن بر عهده هادی انباردار است. این فیلم به زندگی یک مخترع (علی یزدانی) در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی می‌پردازد. این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش‌هایی می‌شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسرهایی را ایجاد می‌کند.

سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی و امیررضا فرامرزی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.