چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

به کارگردانی احمد معظمی؛

«پرویز فلاحی پور» قاضی «خانه امن» شد

پرویز فلاحی پور

سینماپرس: با ادامه تصویربرداری مجموعه «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی، پرویز فلاحی پور به جمع بازیگران این سریال پیوست.

به گزارش سینماپرس، «خانه امن» که از تولیدات مرکز سیما فیلم است به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری از تابستان ۹۸ در شهر تهران کلید خورده و بیش از ۶۰ درصد از این مجموعه جلوی دوربین احمد معظمی رفته است.

پرویز فلاحی پور نیز به تازگی به جمع این سریال پربازیگر سیاسی-امنیتی پیوسته و  گفتنی ست این دومین همکاری فلاحی پور با گروه سازنده است. این بازیگر پیشکسوت نقش یک قاضی را در خانه امن ایفا می کند.

حمیدرضا پگاه، سیما تیرانداز، امین زندگانی و سامان صفاری در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند و اسامی سایر بازیگران این پروژه نیز به زودی اعلام خواهد شد.

سایر عوامل سریال عبارتند از: تهیه کننده: ابوالفضل صفری، کارگردان: احمد معظمی، مشاور تهیه کننده: مرتضی متولی، مشاور پروژه : مرتضی اصفهانی، مدیر تولید: کامیاب متولی، مدیر فیلمبرداری: احمد گودرزی، تدوین: پری سا ناهیدپور، مدیر برنامه ریزی: سیدجواد حسینی، جلوه های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، طراح گریم: محمدرضا ملکی، طراح لباس: آگرین صالحی، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، مدیر صدابرداری: مهرداد دادگری، عکاس : سمیرا بختیاری و مدیر تدارکات: فرید خضرایی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.