شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

خلف وعده سیروس خان؛

«پایتخت» برای همیشه تمام شد!

سیروس مقدم

سینماپرس: به دلیل حواشی پخش سریال «پایتخت ۶» و نیز انتقادات وارده به گروه، نه‌تنها خبری از ساخت ۴ قسمت باقی‌مانده این فصل نیست بلکه خبرها حکایت از بسته شدن کامل پروژه «پایتخت» دارد.

به گزارش سینماپرس، برخلاف وعده‌های اخیر سیروس مقدم مبنی بر ادامه ساخت چهار قسمت باقی‌مانده سریال «پایتخت ۶» اما شنیده‌های خبرنگار آنا حاکی از آن است که این وعده عملی نخواهد شد و مخاطبان دیگر نباید منتظر قسمت‌های پایانی این سریال باشند.

«پایتخت ۶» نوروز امسال در کنداکتور شبکه یک سیما قرار گرفت ولی به‌واسطه حواشی عجیبی که به دلیل رویکرد خود در قصه و اقتباس از فیلم‌فارسی‌های قبل از انقلاب داشت، بارها مورد هجمه قرار گرفت و نهایتا هم به شکل کامل روی آنتن نرفت.

سریال بنابر اعلام تیم تولید، در همان زمان به دلیل شیوع کرونا و عدم پیگیری بازی‌های لیگ برتر به توقف موقت رسید تا با آرام شدن اوضاع، چهار قسمت باقی‌مانده و تولید نشده را در اولین فرصت کلید زده و روی آنتن ببرند. با این وجود تاکنون هیچ خبری مبنی بر این اتفاق عملیاتی نشده است.

این درحالی است که این روزها همه سریال‌های تعلیق شده در پی شیوع کرونا، تصویربرداری خود را از سرگرفته‌اند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور ساخت هستند.

«پایتخت ۶» اما نه‌تنها پیش‌تولید خود را آغاز نکرده بلکه هرکدام از عوامل آن درگیر پروژه‌های تازه شده‌اند. نقطه کلیدی این ماجرا نیز محسن تنابنده است که به زودی در پروژه سینمایی «قهرمان» اصغر فرهادی ایفای نقش خواهد کرد. حتی مهدی فرجی مشاور سریال نیز سراغ تهیه مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» رفته است.

در همین راستا یکی از بازیگران سری ششم «پایتخت» در گفت‌وگو با خبرنگار آنا ضمن گلایه از برخوردهای انتقادی به این سریال تاکید کرد که عوامل نه تنها رغبتی برای ساخت سری‌های بعدی پایتخت ندارند بلکه پایتخت ۶ را نیز نمی‌خواهند به پایان برسانند.

این بازیگر که حضور پررنگی در سری اخیر «پایتخت» داشت، اعلام کرد حواشی پخش سریال و نیز انتقاداتی که انجام شد، باعث شد گروه دیگر تمایلی برای ادامه پروژه «پایتخت» نداشته باشند و حتی خبر از بسته شدن پرونده این سریال بدهند.

این درحالی است که بازیگران و سازندگان این سریال، ظاهرا بودجه میلیاردی مدنظر برای سری ششم پروژه را نیز به طور تمام و کمال دریافت کرده‌اند. در نهایت باید دید اختلافات سیما با تیم تهیه و تولید به کجا خواهد رسید؟

*آنا

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.