یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

توسط گروه های راست افراطی؛

حمله به خبرنگار پرس تی وی در لندن

شبکه پرس تی وی

سینماپرس: خبرنگار شبکه تلویزیونی پرس تی وی که در حال تهیه گزارش از اعتراضات خیابانی مردم لندن بود، مورد حمله افراد وابسته به گروه های راست افراطی قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس، رابرت اینلاکش، خبرنگار شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی، که روز گذشته در حال گزارش زنده از درگیری های میان معترضان به نژادپرستی و گروه های راست افراطی در لندن پایتخت انگلیس بود، مورد حمله تعداد ی از افراد وابسته به گروه های راست افراطی قرار گرفت.

در جریان این اتفاق مشاهده می کنیم که تنها چند دقیقه پس از شروع گزارش زنده توسط رابرت اینلاکش خبرنگار پرس تی وی، عده‌ای از افراطیون راستگرا با حمله به وی، میکروفون شبکه را از دست او می گیرند و اجازه تهیه گزارش از این درگیری ها را به وی نمی دهند. گفتنی است این حمله در مقابل نیروهای پلیس لندن اتفاق اتفاد و آن ها هیچ عکس العملی نسبت به این اتفاق نشان ندادند.

حمله به خبرنگاران شبکه پرس تی وی و ایجاد محدودیت ها برای آن ها در تهیه گزارش از وقایع و رویدادها، تازگی ندارد و  خبرنگاران این شبکه در طی سال های اخیر بارها شاهد این نوع رفتارهای خشونت آمیز و خلاف قانون از سوی گروه های مختلف بوده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.