یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

به کارگردانی مسعود ده نمکی؛

«فرشاد گل سفیدی» در حال تصویربرداری سریال «دادِستان»

فرشاد گل سفیدی

فرشاد گل سفیدی به عنوان مدیر تصویربرداری سریال «دادِستان» انتخاب شد.

به گزارش سینماپرس، فرشاد گل سفیدی مدیر فیلمبرداری و کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت‌ هنری خود به خبرنگاران جوان، گفت: در حال حاضر مدیر تصویربرداری سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی هستم. فضای این اثر به لحاظ تکنیکی و محتوایی، خاص و جدید است و نسبت به دیگر سریال‌های تلویزیون با جهش بالاتری مواجه خواهیم شد.

او با اشاره به آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «هفت» بیان کرد: از آنجا که سن استاد علی نصیریان بالاست و در شرایط کرونایی قرار داریم، ترجیح دادیم کار تولید و فیلمبرداری را عقب بیندازیم تا به شرایط عادی برگردیم.

این کارگردان درباره دیگر کارهای سینمایی خود در قامت فیلمبردار عنوان کرد: با چند پروژه رایزنی‌ و صحبت‌ کردم که فعلاً به نتیجه نرسیده است. اصولاً کار خوب کم است و به شخصه تمایلی به انجام برخی کارها ندارم؛ چون علاقه و عشقی برای آنها در درونم شکل نمی‌گیرد و در چنین شرایطی خروجی خوب و دستاوردی نصیب من نخواهد شد. به عنوان مثال ترجیح می‌دهم سراغ کارهای کمدی سطح پایین نروم.

گل سفیدی در پایان گفت: البته یک زمان این کار را انجام دادم که دلیلش رفاقت و صمیمیت با کارگردان و یا مهم بودن جریان مالی برایم بود؛ اما الان دیگر دغدغه مالی اولویت من نیست. با این حال اگر دلیل قانع‌کننده‌ای باشد، شاید چنین فیلم‌هایی را هم فیلمبرداری کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.