سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

تصمیم شتابزده و اشتباه شورای صنفی نمایش؛

«خروج» بعد از اکران در سینمای آنلاین و سینما ماشین، روی پرده می‌رود!

شورای صنفی نمایش

سینماپرس: با وجود اینکه فیلم «خروج» در سینمای آنلاین و سینما ماشین اکران شده، شورای صنفی نمایش با اکران مجدد این فیلم در سینماها موافقت کرده است.

به گزارش سینماپرس، فیلم قابل تقدیر «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا بعد از اکران موفق خود در سینمای آنلاین و سینما ماشین و فروش حدود ۳ میلیاردی در سامانه‌های اینترنتی، از اول تیرماه مجددا روی پرده سینماها می‌رود.

«خروج» اولین فیلمی است که باوجود اکران آنلاین خود مجوز اکران در سینماها را از شورای صنفی نمایش دریافت کرده است.

روابط عمومی این فیلم درباره این تصمیم توضیح داد: قانونی برای منع از اکران فیلم‌های سینمایی که به صورت آنلاین اکران شده‌اند، در سینماها وجود ندارد؛ ما درخواست خود را به شورای صنفی نمایش دادیم و آنها قبول کرده‌اند. البته اکران این فیلم به گستردگی اکران فیلم‌های «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف ۲» نیست.

این تصمیم شتابزده و اشتباه شورای صنفی نمایش موجب خواهد شد تا دیگر فیلم‌هایی که به صورت آنلاین اکران شده‌اند نیز درخواستی مشابه «خروج» مطرح نمایند. این در حالی است که پیش از این سیدمحمد مهدی طباطبایی‌نژاد (معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی) گفته بود که از فیلم‌هایی که به صورت آنلاین اکران می‌شوند، حمایت ۵۰ میلیونی به عمل خواهد آمد. علاوه بر این کمک پنجاه میلیونی، فیلم‌هایی که امکان تبلیغ تلویزیونی را پیدا نکرده‌اند، به اندازه ده میلیون تومان نیز به آنها کمک می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.