یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

توسط محسن اسلام‌زاده؛

انتشار فیلم کارگاه مجازی «مستند بحران»

محسن اسلام‌زاده

سینماپرس: کارگاه مجازی «انتقال تجربه مستند بحران» همزمان با بحران کرونا در مرکز گسترش تهیه شده و به انتقال تجربیات محسن اسلام‌زاده پیرامون مستند بحران می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، مجموعه این کارگاه‌ها در ۴ سرفصل مختلف برگزار شده و فیلم آن به شکل Offline قابل دانلود و بازبینی روی وب‌سایت مرکز گسترش، پایگاه خبری سینماتجربی، صفحات فضای مجازی و آپارات است.

کارگاه انتقال تجربه محسن اسلام‌زاده ذیل عنوان مستند بحران ۱ و ۲ تهیه و پخش شده است. این فیلمساز مشهدی از چهره‌های موفق در تولید مستندهایی در مناطق بحرانی به‌ویژه کشور افغانستان است که در پرونده‌ فیلمسازی‌اش آثاری چون تنها میان طالبان، قصر قند، آقای دادستان، رویای مرجان، زندگی میان پرچم‌های جنگی به چشم می‌خورد.

هفته قبل نیز دکتر «مصطفی جلالی‌فخر» به بهداشت گروه‌های مستندسازی در زمان بحران پرداخته بود. فیلم این کارگاه هم روی صفحه مرکز در آپارات قابل دسترسی است.

در دو هفته آینده هم دو کارگاه مستند پس از بحران (محمدسعید محصصی) و مستند بحران از منظر تولید (مرتضی شعبانی) در شبکه‌های مجازی منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت بازبینی کارگاه مجازی انتقال تجربه مستند بحران می‌توانند به صفحه ویژه سینماحقیقت در آپارات CINEMA_VERITE_film_festival، پایگاه خبری- تحلیلی سینماتجربی به نشانی www.cinematajrobi.ir، وب‌سایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی www.defc.ir و فضای مجازی مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.