چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

با حضور سام کلانتری؛

«جایی برای فرشته‌ها نیست» به برنامه تلویزیونی «هفت» می رود

مستند جایی برای فرشته ها نیست

سینماپرس: این هفته و با حضور سام کلانتری، مستند سینمایی «جایی برای فرشته‌ها نیست» در برنامه هفت مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش سینماپرس، برنامه سینمایی هفت حدود ساعت ۱۲ جمعه‌شب‌ها از شبکه سه پخش می‌شود و در برنامه‌ی این هفته، مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» به کارگردانی سام کلانتری و تهیه‌کنندگی محمد شکیبانیا و محسن شاه‌محمدمیراب مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
مجری برنامه هفت «محمدحسین لطیفی» و کارشناس- منتقد بخش مستند این برنامه هم «رامتین شهبازی» است.
اکران عمومی مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» از روز ۴ تیرماه ۹۹ در گروه هنر و تجربه آغاز شده است. این فیلم مستندی درباره‌ی تیم ملی دختران «اسکیت هاکی» ایران و مشکلات پیچیده‌ی آنان در راه مسابقات آسیایی کره‌جنوبی است که ورزش، بهانه‌ای برای وارد شدن به زندگی این دختران شده است.
«جایی برای فرشته‌ها نیست» پُرجایزه‌ترین مستند سینمایی سال ۱۳۹۸ است که سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و چهار جایزه از جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، از جمله جایزه ویژه تماشاگران این جشنواره را کسب کرده است.
از عوامل اصلی این فیلم که سام کلانتری را در ساخت آن همراهی کردند، می‌توان به مهران کاشانی (همکار پژوهشگر)، رضا تیموری (فیلمبردار)، شاهین پورداداشی (صدابردار)، هایده صفی‌یاری (تدوینگر)، انسیه ملکی (صداگذار)، حبیب خزایی‌فر (آهنگساز)، محسن مرادی (مدیر تولید) اشاره کرد. محمد شکیبانیا و محسن شاه‌محمدمیراب هم تهیه‌کنندگان فیلم است.
«جایی برای فرشته‌ها نیست» محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و موسسه فرهنگی ‌هنری تنجرین است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.