چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

با مجموع فروش ۱.۳ میلیارد تومانی؛

اکران آنلاین سه فیلم دیگر به پایان رسید

سالن سینما

سینماپرس: اکران آنلاین سه فیلم سینمایی دیگر با مجموع فروش بیش از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به پایان اکران رسید.

به گزارش سینماپرس، با گذشت بیش از سی روز از اکران آنلاین سه فیلم «کشتارگاه»، «تیغ و ترمه» و «بهت» که در ادامه مسیر سینمای آنلاین در فیلیمو و نماوا اکران شده بودند، مدت زمان اکران آنلاین هر سه فیلم به پایان رسید و به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شوند و بر روی پلتفرم‌های نماوا و فیلیمو قرار می‌گیرند.

این سه فیلم که به ترتیب بعد از فیلم‌های «خروج»، «طلا»، «زیرنظر» و «مهمانخانه ماه‌نو» به طرح اکران آنلاین پیوستند، حالا با پشت سر گذاشتن سی روز از نمایش و فروش کمی بیشتر از ۹۰ هزار بلیت در مجموع سه فیلم و دو پلتفرم، به زودی به شبکه نمایش خانگی وارد خواهند شد.

به این ترتیب از مجموع ۹۰ هزار و ۴۲ بلیت فروخته شده ۳۷ هزار و ۴۹۸ بلیت به فیلم «کشتارگاه»، ۲۹ هزار و ۸۸۹ بلیت به فیلم «تیغ و ترمه» و ۲۲ هزار و ۶۵۵ بلیت به فیلم «بهت» اختصاص دارد.

همچنین این سه فیلم روی هم رفته بیش از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان فروش را پشت سر گذاشتند که با وجود تعطیلی سینماها و حمایت صنوف سینمایی از طرح سینمای آنلاین به رونق این صنعت و برگشت آنی سرمایه سینماگران منجر خواهد شد.

در هفته‌های پیش رو نیز سایر فیلم‌های مهم سینمایی به قطار اکران آنلاین خواهند پیوست تا دوستداران صنعت سینما بتوانند در عین حفظ سلامتی‌شان از ظرفیت فعلی سینما بهره‌مند شوند.

با توجه به معیارهای تعیین تعداد تماشاگر در شبکه نمایش خانگی و درنظر گرفتن حداقل ۲.۵ تماشاگر به ازای هر بلیت، در مجموع برآورد می‌شود که بیش از ۲۲۵ هزار تماشاگر این سه اثر را به کمک طرح اکران آنلاین تماشا کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.