جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

به سبک دولت بنفش؛

واسپاری «نماوا» به مدیر یک ارگان منحله در وزارت ارشاد!

نماوا+مهدی یزدانی

سینماپرس: اگر تا پیش از این می‌گفتند مدیران هیچ‌گاه از ساختارهای دولتی حذف نمی‌شوند و فقط از واحدی به واحدی دیگر در دولت می‌روند حالا تبصره‌ای تازه بدین مثل افزوده شده است.

به گزارش سینماپرس، این تبصره تازه عبارتست از رسوخ مدیران حذف شده از ساختار دولتی به سازمان‌های متمولی که ظاهرا خصوصی هستند.

در هفته‌های گذشته مدام شایعاتی طرح شده بود درباره واسپاری مدیریت سامانه ویدیوی درخواستی “نماوا” به مهدی یزدانی مدیر موسسه منحله رسانه‌های تصویری!؟

شایعه‌ای که اخیرا کیومرث پوراحمد در گفتگو با ایسنا بر آن صحه گذاشته است. پوراحمد به بهانه اکران آنلاین فیلم آخر خود این‌چنین به تشکر از سامانه‌های فیلمیو و نماوا پرداخت: آقای شکوری مدیر و مسئول فیلمیو لطف دارند اما جناب مهدی یزدانی مدیر و مسئول نماوا خیلی به من لطف دارند و (حداقل) به مناسبتی تا همیشه مدیون ایشان هستم،  آقای یزدانی مرا در جریان گذاشته‌اند!!

اینکه چرا پوراحمد تا همیشه خود را مدیون مهدی یزدانی می‌داند معلوم نیست ولی آنچه مشخص است مدیریت مدیریت یزدانی بر نماوا!

اینکه چطور می‌شود مهدی یزدانی مدتی کوتاه بعد از انحلال موسسه رسانه‌های تصویری، از مدیریت یک سامانه ویدیوی درخواستی متمول سربرمی‌آورد نامعلوم است!؟
رزومه یزدانی در حیطه ویدیوی درخواستی چه بوده که حالا لایق مدیریت بر نماواست!؟ و آیا بین این سامانه و ساختار دولتی سینما ربطی وجود دارد که یزدانی به‌راحتی می‌تواند بدان ورود کرده و مدیرش شود!؟

نمایش خانگی آماده است پاسخ گردانندگان نماوا به چرایی انتخاب مهدی یزدانی بر مدیریت این سامانه را منتشر کند.

اذعان کیومرث پوراحمد بر مدیریت مهدی یزدانی بر نماوا

اذعان کیومرث پوراحمد بر مدیریت مهدی یزدانی بر نماوا

* نمایش خانگی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.