جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

مدیر عامل «AT&T» اعلام کرد؛

هالیوود فعلا مجبور به اکران مجازی به جای پرده سینما است

هالیوود

سینماپرس: کمپانی برادران وارنر تولید و پخش فیلم های خود را با توجه به تعطیلی طولانی مدت سالن های سینما به دلیل همه گیری ویروس کرونا برنامه ریزی می کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، «جان استانکی»، مدیر عامل «AT&T»، پنجشنبه به سرمایه گذاران گفت: کمپانی برادران وارنر تولید و پخش فیلم های خود را با توجه به تعطیلی طولانی مدت سالن های سینما به دلیل همه گیری ویروس کرونا برنامه ریزی می کند.

استانکی تأکید کرد که استودیو هنوز به تجربه پرده سینما ایمان دارد اما برخی از این عناوین به ناچار به نمایش در پلتفرم‌های اینترنتی تغییر می یابند، از جمله «HBO Max» که اخیراً از سوی «وارنر مدیا» راه اندازی شده است.

او در ادامه گفت: دسته‌ای از فیلم‌ها هستند که در شرایطی قرار دارند که می توان با توجه به بحران کرونا و تعطیلی سالن های سینما آن ها را در پلتفرم های مجازی به نمایش گذاشت اما برخی عناوین با بودجه سنگین هم هستند که همچنان برای اکران آنها بر پرده سینما تاکید می شود که از آن میان می توان به فیلم «تِنِت» ساخته «کریستوفر نولان» و فیلم رو به اکران «زن شگفت انگیز» اشاره کرد.

روز دوشنبه، کمپانی «برادران وارنر» برای سومین بار انتشار «تنت» در تاریخ ۱۲ آگوست را به تعویق انداخت و حتی تاریخ جدید برای اکران آن اعلام نکرد.

استانکی در ادامه توضیح داد: برخی فیلم‌ها تماشایشان بر پرده سینما بسیار لذت بخش تر و بهتر از تماشا در اتاق نشیمن است. ما می‌خواهیم با شرکای دارای سالن سینما و توزیع کنندگان کار کنیم و در تلاشیم تا از این برحه بسیار دشوار عبور کنیم.

کمپانی برادران وارنر همچنین برخی تولیدات آینده خود را به نحوی آماده سازی کرده که برای انتشار به صورت «اس وی اُ دی» (SVOD) (ویدئوی درخواستی) مهیاتر باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.