یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳

به کارگردانی سیدمهدی میرحاجی؛

«جمعه تعطیل نیست» در شبکه مستند

مستند «جمعه تعطیل نیست»

سینماپرس: مستند جمعه تعطیل نیست به تهیه کنندگی امیرحسن خواجوی و نویسندگی و کارگردانی سیدمهدی میرحاجی روز یکشنبه ۵ مردادماه از شبکه مستند پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، این مستند ۲۰ دقیقه ای که به تهیه کنندگی امیرحسن خواجوی و نویسندگی و کارگردانی سیدمهدی میرحاجی، به سفارش معاونت ارتباطات و رسانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تهیه و تولید شده است، فردا ۵ مرداد ماه ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه از شبکه مستند پخش خواهد شد.

امیرحسن خواجوی، تهیه کننده این برنامه گفت: مستند جمعه تعطیل نیست با محتوای سه بخش تاریخی، کارکرد ها و نقش ائمه جمعه در توزیع کالاهای معیشتی به خانواده‌های کم برخوردار در ایام شیوع بیماری کرونا فیلمبرداری شده است.

او ادامه داد: سعی شده است تا در این مستند به مواردی از نماز جمعه اشاره شود که شاید مردم و مخاطبین صدا و سیما کمتر از آن اطلاع داشته باشند.

خواجوی تاکید کرد: پخش این مستند از فردا آغاز شده و در روزهای آینده در شبکه های دیگر صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

در خلاصه این مستند آمده است؛ معنویت هر لحظه می تواند به شان مختلف خودش ظهور بکند و در دوره ای که ما سخن معنوی رو کمتر در جهان می شنویم می بینیم که ارگان ها و نهاد هایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده اند و کار می کنند که در کنار مردم هستند.
از دیگر عوامل این اثر می توان به تدوین: مجتبی حسن زاده، صداگذار: علی دولت آبادی، اصلاح رنگ و نور: علیرضا ترابی، انتخاب موسیقی: مصطفی دشتی زاده، گرافیک: ویدا سبزعلی، جمع آوری آرشیو: عقیل بهرامی، طراح پوستر: مهدی حسین زاده، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: سیدمحمدصادق سیادت و هماهنگی و امورسازمان: مسعود ابراهیمی اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.