دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲

آرمان زرین‌کوب مطرح کرد؛

«بوم و بانو» با مشکل مالی مواجه است

بازیگران سریال بوم و بانو

سینماپرس: آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «بوم و بانو» با اشاره به ادامه تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی،‌ بروز مشکلات مالی در این پروژه را تأیید کرد.

به گزارش سینماپرس، آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «بوم و بانو» گفت: روز گذشته خبری توسط یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد که پروژه متوقف شده که این خبر کذب است. ما برای رساندن پروژه به زمان پخش یعنی ماه محرم ۲ گروه کارگردانی گذاشتیم که به دلیل شرایط مالی توان همکاری با گروه دوم را نداریم. این بدین معنی نیست که کل پروژه متوقف است. متاسفم که می‌گویم ما با مشکلات مالی مواجه هستیم و منکر این نمی‌توان بود اما همچنان در حال تصویربرداری پروژه هستیم و فعلاً با همکاری گروه کار می‌کنیم. البته تا چه زمانی امکان این نوع فعالیت برای همکارانم هست، نمی‌دانم.

مسعود رایگان، بهنام تشکر، مهدی احمدی، دیبا زاهدی، ساغر قناعت و… از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. که برای پخش در ایام محرم آماده می‌شود.

«بوم و بانو» همکاری جدید سعید سلطانی به عنوان کارگردان و آرمان زرین‌کوب در جایگاه تهیه‌کننده پس از سریال پرمخاطب «ستایش» است.

در خلاصه داستان «بوم و بانو» آمده است: «در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می‌شود و شورشان به یغما می‌رود، عشقی بی‌آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می‌رود اما در واپسین لحظات چون سیمرغی از میان خاکستر برمی‌خیزد…»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.