چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴

به کارگردانی آرش معیریان؛

تصویربرداری «بیگانه‌ای با من است» به فصل دوم رسید

فیلم بیگانه ای با من است

سینماپرس: تصویربرداری فصل دو سریال «بیگانه‌ای با من است» با حضور برخی از بازیگران فصل قبل و تعدادی بازیگران جدید آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری فصل دوم این سریال به کارگردانی آرش معیریان آغاز شد و در سکانس های خیابانی مقابل دوربین رفت.

از بازیگران فصل قبل تا به حال شبنم قلی خانی در فصل جدید و با گریمی متفاوت به ایفای نقش پرداخته است. همچنین ونوس کانلی از بازیگران جدید این سریال به شمار می رود.

فصل اول این سریال در قالب ۳۵ قسمت توسط احمد امینی و فصل دو آن در ۱۵ قسمت را آرش معیریان کارگردانی کرده است.  

از بازیگران فصل اول این سریال می توان به: شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه و ... اشاره کرد.

فصل ابتدایی مجموعه تلویزیونی «بیگانه ای با من است» در لوکیشن هایی نظیر خیابان جمهوری،  بیمارستان عمل، خانه‌ای واقع در کرج، خانه‌ای حوالی میدان هروی، لوکیشن‌های داخلی و خارجی و شهرک سینمایی غزالی و بوشهر و شیراز مقابل دوربین رفت.

داستان این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.