یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

مرتضی شایسته مطرح کرد؛

اکران آنلاین «لتیان» با مصوبه شورای صنفی

فیلم سینمایی «لتیان»

سینماپرس: مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش از اکران فیلم سینمایی «تا ابد» از چهارشنبه این هفته ۱۵ مردادماه در سینماها خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره خروجی جلسه امروز ۱۲ مردادماه شورا گفت: در جلسه امروز مقرر شد فیلم سینمایی «تا ابد» به کارگردانی امید امین‌نگارشی و تهیه‌کنندگی محمد نجفی‌زاده از ۱۵ مردادماه به سرگروهی سینما ایران روی پرده‌ها بیاید همچنین از چهارشنبه این هفته فیلم سینمایی قتل عمد» به کارگردانی سعید دولت‌خانی اکران می‌شود.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز مقرر شد «لتیان» به کارگردانی علی تیموری اکران آنلاین شود. این فیلم پیش از این برای اکران در اردیبهشت ماه قرارداد بسته بود که صاحبانش مستندات این اتفاق را ارایه دادند و به این ترتیب برای اکران آن تصمیم‌گیری شد. از همین رو این فیلم بلافاصله و بدون نیاز به شرط دو هفته اکران بر پرده سینماها می‌تواند به‌صورت آنلاین اکران شود.

دبیر شورای صنفی نمایش درباره قیمت‌گذاری برای بلیت اکران آنلاین «لتیان» اظهار بی‌اطلاعی کرد.

شایسته در پاسخ به تأخیر چندباره اکران فیلم سینمایی «آنجا همان ساعت» به کارگردانی سیروس الوند که دو هفته قبل آغاز اکرانش از سوی شورای صنفی نمایش اعلام شده بود هم گفت: این فیلم هنوز آماده اکران نیست.

شایسته در پایان هم گفت: فعلاً درباره شرایط اکران فیلم‌های خارجی در سینماها تصمیم‌گیری نکرده‌ایم.

امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، سارا بهرامی، حسن معجونی، ستاره پسیانی، علیرضا ثانی‌فر بازیگران «لتیان» هستند.

میلاد کی‌مرام، مهرداد صدیقیان، محسن کیایی، بهرنگ علوی، ترلان پروانه، اکبر معززی، هلیا راجی، حسن خان محمدپور، عرفان برزین، سعید زارعی و ایمان اسماعیل‌پور هم در «تا ابد» ایفای نقش کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.