دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰

با فروش ۳۱۷ هزار دلاری؛

«جمع کننده مالیات» فیلم اول گیشه آمریکا شد

فیلم جمع کننده مالیات

سینماپرس: «جمع کننده مالیات» با بازی شایا لباف با فروش ۳۱۷ هزار دلاری به پرفروش‌ترین فیلم در آخر هفته آمریکا بدل شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ددلاین، فیلم «جمع کننده مالیات» با نمایش در ۱۲۹ پرده سینما سومین فیلم جدیدی است که پس از شروع پاندمی از نیمه مارس (اواخر اسفند) موفق می‌شود در راس گیشه فروش قرار بگیرد.

این در حالی است که در چارت فروش دیزنی نیز فیلم پنجم از مجموعه «جنگ ستارگان» یعنی «جنگ ستارگان امپراتوری ضربه می‌زند» را در ۲۶۰ پرده در حال نمایش دارد و این فیلم جمعه و شنبه فروشی ۱۷۴ هزار دلاری را ثبت کرد و در جایگاه دوم فروش قرار گرفت.

فیلم «جمع کننده مالیات» ساخته دیوید آیر فیلم اکشن با بازی بابی سوتو در نقش دیوید و شایا لباف در نقش کریپر است. آنها جمع کننده مالیات از تبهکاران محلی برای ویزارد ارباب جرم و جنایت هستند.

این فیلم در مجموعه‌ای از سالن‌های سینما و پرده‌های درایو–این نمایش داده شد و برای مثال در درایو-این بیرون لس‌آنجلس بیشتر از هر فیلم دیگری که تاکنون نمایش داده شده فروش کرد.

«جمع کننده مالیات» فروش دیجیتال / وی‌اودی را نیز از آن خود کرد و با فروش یک میلیون دلاری در راس چارت آی‌تیونز قرار گرفت.

جایگاه سوم فیلم‌های پرفروش هفته از آن «ژوراسیک پارک» محصول ۱۹۹۳ شد که با نمایش در ۲۳۵ پرده سینما ۱۳۸ هزار دلار فروخت.

عنوان چهارمین فیلم گیشه‌های آمریکا هم متعلق به «اجاره» دیو فرانکو شد که در سومین هفته نمایشش در مجموع ۱.۱۷۸ میلیون دلار فروش کرده و این آخر هفته ۱۲۳.۷ هزار دلار فروخت.

فیلم پنجم گیشه نیز «درون بیرون» ساخته دیزنی/ پیکسار است که ۱۲۰ هزار دلار از نمایش در ۱۰۰ پرده سینما کسب کرد. فروش کلی این انیمیشن بیش از ۳۵۶ میلیون دلار است.

هنوز بسیاری از زنجیره‌های اصلی سینمایی در آمریکا شروع به کار نکرده‌اند و مجموعه ای‌ام سی، رگال و سینه‌مارک قرار است از آخر هفته آینده به جمع سینماهای فعال کشور ملحق شوند.

اکنون در مجموع ۱۱۹۵ پرده سینما در آمریکا فعال هستند که از این میان ۲۲۹ پرده متعلق به درایو-این سینماهاست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.