شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر:

مطمئناً در بودجه جشنواره سی و نهم تئاتر فجر نیز درصدی کاهش خواهیم داشت

حسین مسافر آستانه در تودیع و معارفه مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری

سینماپرس: حسین مسافر آستانه دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام کرد قطعاً بخشی از برنامه‌های این دوره از جشنواره به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، حسین مسافرآستانه دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره وضعیت برگزاری این دوره و احتمال برگزاری جشنواره به‌صورت مجازی، به مهر گفت: قطعاً بخشی از سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صورت مجازی برگزار خواهد شد و درباره اینکه کدام بخش‌ها به این شکل برگزار می‌شوند، تصمیم‌گیری می‌شود.

وی درباره اینکه آیا جشنواره سی و نهم همچون دوره‌های گذشته دارای بخش‌های مختلف خواهد بود یا نه، تأکید کرد: بخش‌های جشنواره سی‌ونهم تغییر خواهد داشت و شاید جشنواره امسال جمع و جورتر نسبت به دوره‌های گذشته برگزار شود و برخی بخش‌ها با هم تلفیق یا ترکیب شوند.

مسافرآستانه درباره وضعیت فراخوان جشنواره سی و نهم، اظهار کرد: در حال برگزاری جلسات متعدد برای تصمیم‌گیری درباره بخش‌های جشنواره و نحوه برگزاری آن‌ها هستیم و احتمالاً بعد از تصمیم‌گیری درباره هر بخش، فراخوان آن بخش به صورت مجزا منتشر شود.

دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در پایان سخنان خود درباره میزان بودجه این دوره از جشنواره و احتمال کاهش آن، تأکید کرد: درباره بودجه جشنواره هم صحبت‌هایی شده و معاونت هنری وزارت ارشاد پیگیر ماجرا هست. معلوم نیست چند درصد از بودجه جشنواره اختصاص پیدا کند، ولی با توجه به اینکه بودجه همه بخش‌های دولتی حداقلی شده، مطمئناً در بودجه جشنواره سی و نهم تئاتر فجر نیز درصدی کاهش خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.