سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

به کار گردانی بهزاد نعلبندی؛

حضور «کاغذپاره‌ها» درجشنواره‌ ای در کره جنوبی

مستند_ انیمیشن کاغذپاره ها

سینماپرس: مستند_انیمیشن «کاغذ پاره ها» در جشنواره فیلم کره جنوبی در بخش مسابقه آسیا به نمایش در می آید.

به گزارش سینماپرس، مستند_ انیمیشن «کاغذپاره ها» با نام بین‌المللی «The Unseen» ساخته بهزاد نعلبندی در دوازدهمین دوره جشنواره Dmz در کره جنوبی به نمایش در می آید.

دوازدهمین دوره این جشنواره در شهر گویانگ که تنها نقطه غیرنظامی جهان است از ۱۷ تا ۲۴ سپتامبر مصادف با ۲۷ شهریور تا ۳ مهر برگزار می شود.

این جشنواره مستند در منطقه DMZ در مرز میان کره شمالی و کره جنوبی قرار دارد و مکان آغاز اختلافات ۲ کره بوده است که امروزه به پیشنهاد سازمان ملل به نقطه غیر نظامی و مکانی برای صلح تبدیل شده است.

مستند- انیمیشن «کاغذ پاره‌ها» روایت زنان زجر کشیده و بی خانمانی است که به شکل اسف‌باری در یک کمپ نگهداری می شوند.

این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فجر رونمایی شد و نمایش بین‌المللی خود را در جشنواره «ایدفا» آغاز کرد. همچنین این فیلم کاندیدای جایزه بهترین انیمیشن سال از آسیا پاسیفیک بوده و کاندید در جشنواره های استانبول بود که فعلا به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده است. همچنین در جشنواره های مونیخ و کراکوف در دوران کرونا به صورت آنلاین و در جشنواره «سینما حقیقت» حضور داشته است.

پخش جهانی این فیلم به عهده شرکت مستقل های ایرانی با مدیریت محمد اطبایی است.

عوامل فیلم «کاغذپاره ها» عبارتند از نویسنده، طراح، انیماتور، تدوین، تهیه کننده و کارگردان: بهزاد نعلبندی، آهنگساز: عطا ابتکار، طراح صدا: انسیه ملکی، پژوهشگر: الهام آریامنش، مدیر روابط عمومی: غزاله سعادتی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.