چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲

روز پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه؛

ویژه برنامه های شبکه سلامت برای نکوداشت روز پزشک

شبکه سلامت

سینماپرس: شبکه سلامت برای نکوداشت روز پزشک ویژه برنامه هایی تدارک دیده است.

به گزارش سینماپرس، همزمان با زادروز شیح الرئیس بوعلی سینا روز پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه برنامه های ویژه ای برای نکوداشت روز پزشک و تجلیل از مدافعان و شهدای سلامت روی آنتن شبکه سلامت می رود.

برنامه «صبح عالی» که از همدان به صورت زنده و از ۷ صبح آغاز می شود، ضمن ادای احترام به آرامگاه ابوعلی سینا، سوگند نامه پزشکی، سرود پرستار و قدردانی از بیش از سی نفر از کادر درمان را پخش می کند ...

برنامه «سرو قامتان» در ۲ بخش صبح و بعدازظهر از برج میلاد به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت. برنامه صبح «سرو قامتان» که همزمان با همایش روز پزشک و حضور سعید نمکی وزیر بهداشت و برخی مسئولان کشور از ساعت ۱۰ آغاز می شود، علاوه بر تقدیر از شهدای سلامت و جامعه پزشکی از بیش از سی و پنج نفر از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که در زمینه مبارزه با کرونا فعال بودند تجلیل به عمل می آورد. بخش دوم این برنامه نیز که از ساعت ۱۷ روی آنتن می رود، حضور یک خانواده با ۹ پزشک و مقایسه دوران جنگ و مبارزه با کرونا تحت عنوان ایثار را در دستور کار خود قرار داده است.

«مثبت سلامت» برنامه دیگری است که به صورت زنده در ساعات ۹:۵۰، ۱۲:۲۵، ۱۵:۵۰ و ۱۶:۵۰ به این موضوع خواهد پرداخت.

«ضربان» مانند همیشه ساعت ۱۶ به صورت ویژه به موضوع روز پزشک می پردازد.

۲ برنامه «مثبت سلامت» و «ضربان» مسائل و مشکلات روزمره پزشکان و نخبگان بخش درمان به خصوص فعالیت های پزشکان در روزهای کرونایی را بررسی می کنند.

همچنین مستند «هم نفس» که درباره تحقیقات و فعالیت های مهدی بلالی مود پدر سم شناسی ایران درباره شناسایی و درمان جانبازان شیمیایی است ۹ صبح پخش خواهد شد. مستند دوم با نام «حامی» فعالیت اردوهای جهادی دانشجویان پزشکی کل کشور را به تصویر کشیده است که ساعت ۱۲:۳۵ روی آنتن می رود.

 از دیگر برنامه های شبکه سلامت ۲ فیلم سینمایی به نام های «بوعلی سینا» و «فرزند چهارم» است که به ترتیب در ساعات ۱۳:۳۰ و ۲۲:۳۰ پخش خواهد شد.

ضمنا موسیقی و نماهنگ های درباره مدافعان سلامت به عنوان میان برنامه از شبکه سلامت پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.