یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

با حضور مسئولان استان مرکزی؛

فیلم « ۲۷ برج» کلید خورد

سریال ۲۷ برج

سینماپرس: فیلم تلویزیونی "۲۷ برج" با حضور مسئولان عالی رتبه استان مرکزی کلید خورد و پیش بینی می شود که در ۱۸ جلسه فیلم برداری آن به پایان برسد.

به گزارش سینماپرس، داستان این فیلم در شهر اراک و در لوکیشن هایی چون کارخانه واگن سازی پارس، بازار تاریخی اراک، ایستگاه راه آهن و بیش از ۱۵ لوکیشن دیگر روایت می شود و در واقع ادای دینی به جامعه کارگری در کشور است و سعی دارد تا به تأثیرات تعدیل نیروهای کارگری کارخانه ها بر بدنه اقتصادی، اجتماع و خانواده های آن ها بپردازد.

به گفته سعید مرادی، تهیه کننده این فیلم، سعی شده تا با تهمیداتی که شرکت واگن سازی پارس و راه آهن ج. ا.ا برای بازسازی ناوگان های فرسوده و مهیا شدن شرایط کاری برای بازگشت کارگران به محل کار سابق خود انجام می دهند، اشاره کند و تأثیرات بیکاری جامعه کارگری را از زوایای گوناگون مورد توجه قرار دهد.

 مرادی می گوید،  یکی از دلایل اصلی ساخت این فیلم نامگذاری سال های ۹۸ و ۹۹  به سال "رونق تولید" و "جهش تولید" توسط رهبر معظم انقلاب است و در راستای این شعارها سعی شده تا احیای خط تولید و توجه به جامعه کارگری و مطالبات به حق آن ها را در این فیلم به نمایش در آوریم.

گفتنی است؛ عبدالرضا اکبری، حبیب دهقان نسب، رزیتا غفاری، سیروس همتی، حسن اسدی، محسن میرزایی، زهرا یزدانی و روفیا محضری از بازیگران  این فیلم تلویزیونی به شمار می روند.

سایر دست اندرکاران فیلم تلویزیونی "۲۷ برج " عبارتند از:

تهیه کننده : سعید مرادی، کارگردان : سامان مراد حسینی، نویسنده : نفیسه شکوری، مشاور پروژه: سیامک کاشف آذر، مدیر فیلم برداری: پویان آقابابایی، مدیر برنامه ریزی: امیر حسین غفاری، دستیار اول کارگردان: ارس رزاز، مدیر صدا برداری: هادی سلیمان زاده، مدیر تولید: سعید عطایی، طراح چهره پردازی: مسعود عربی، طراح صحنه و لباس: نیکان خشکباری، مدیر تدارکات: محمد وطن چی، منشی صحنه: لیلا مربی، عکاس: بهزاد عباسی، تدوین: مهدی مهرنیا و کیخسرو کاووسی، موسیقی: رضا خسروی، ناظر کیفی: داریوش منتظری، هماهنگی تولید: جعفر طریقتی، دستیارتهیه کننده: پویا پازکی.

یادآور می شود؛ فیلم تلویزیونی "۲۷ برج " محصول معاونت امور استان های صدا وسیما  و صدا و سیمای استان مرکزی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.