دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

برای دوازدهمین دوره؛

برگزاری مجازی نمایشگاه عکس‌های برتر سال «دوربین.نت»

جشنواره عکس خبری مطبوعاتی دوربین. نت

سینماپرس: دوازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال «دوربین.نت» به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، آئین افتتاحیه و دوازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال «دوربین. نت» به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا و قرار داشتن تهران در وضعیت قرمز از تاریخ ۴ تا ۱۳ شهریور ماه سال جاری به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

این نمایشگاه هر ساله از طریق فراخوان عمومی، عکس‌های منتخب یک ساله‌ عکاسان و علاقه مندان به عکاسی از سراسر کشور را گردآوری کرده و پس از انتخاب برترین‌ها توسط هیات داوران، عکس‌های منتخب به صورت نمایشگاهی در معرض دید همگان قرار می‌گرفت.

امسال اما با شرایط شیوع ویروس کرونا و درگیری همه‌ استان‌ها با این ویروس و قرار گرفتن بیش از ۱۶ استان از جمله تهران در وضعیت قرمز، این نمایشگاه به صورت مجازی و آنلاین از طریق صفحه اینستاگرام سایت «دوربین. نت» @doorbinet ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۴ شهریورماه سال جاری با حضور برخی از عکاسان حاضر در نمایشگاه، گالری افتتاح و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

احسان رافتی داریان مدیر سایت «دوربین. نت» درباره آثار آماده شده جهت نمایش گفت: در این دوره حدود ۸۰۰ عکاس حضور داشتند که در نهایت ۲۲۱ فریم عکس، توسط ۸ تیم هیأت انتخاب شامل عکاسان، خبرنگاران، گرافیست‌ها و ویراستارهای عکس، برگزیده و انتخاب شد و در این نمایشگاه ۲۲۱ فریم عکس منتخب سال ۹۸ از ۲۲۱ عکاس به نمایش در می‌آید.

دوازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال «دوربین. نت» از ۴ تا ۱۳ شهریورماه ۹۹ برگزار خواهد شد و پس از آن نیز گالری مجازی «دوربین. نت» به صورت دائم با برگزاری نمایشگاهای مختلف عکس به کار خود ادامه خواهد داد.

علاقه مندان می‌توانند برای تماشای عکس‌ها به گالری مجازی دوربین. نت مراجعه کنند و اسامی شرکت کنندگان نیز در اینجا قابل مشاهده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.