دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

احسان ابوالحسنی مطرح کرد؛

فصل جدید «شهر برگ» به تولید رسید

برنامه شهر برگ

سینماپرس: تهیه‌کننده «شهربرگ» از تولید فصل جدید این برنامه در شبکه پنج سیما با رویکرد پرداخت به معضلات با نگاهی مطالبه‌گرانه خبر داد.

به گزارش سینماپرس، احسان ابوالحسنی تهیه کننده «شهر برگ» درباره این برنامه تلویزیونی که هر هفته از شبکه پنج سیما پخش می‌شود به مهر بیان کرد: این برنامه متعلق به گروه سیاسی است، اما سعی کرده در دایره سیاست محدود نشود درواقع «شهر برگ» مسائل گوناگون اجتماعی، اقتصادی و حتی فرهنگی را با نگاهی مطالبه گرانه مطرح می‌کند.

فصل جدید «شهر برگ» به تولید رسید/ برنامه‌ای که زبان مردم است

وی درباره رویکرد این برنامه ادامه داد: «شهر برگ» در هر یک از حوزه‌های مذکور، کم و کاستی‌ها را شناسایی می‌کند و از مسئولین می‌خواهد در برابر مشکلات پاسخگو باشند، از این رو «شهر برگ» را می‌توان زبان مردم دانست.

ابوالحسنی با اشاره به ویژگی رسانه در بعد مطالبه‌گری تصریح کرد: نظریه‌پردازان علوم ارتباطات، رسانه را رکن چهارم دموکراسی می‌دانند که قرار است پلی میان مردم و مسئولین بزند و صدای ملت را به گوش دولت برساند، «شهر برگ» نیز سعی کرده است دقیقاً همین مسئولیت را بر عهده بگیرد.

وی در توضیحات دیگری از برنامه گفت: این برنامه مجری یا بهتر است بگوییم راوی محور است، اما علاوه بر محمدرضا محمدی و حکیمه صنیع فر که اجرای برنامه را بر عهده دارند، از خود مردم هم در برنامه استفاده می‌شود. این مسئله برای ما پیش آمده است که بخش‌هایی از برنامه را مردم اجرا می‌کنند و بی واسطه دغدغه‌هایشان را با مسئولین در میان بگذارند. حضور مردم و بیان نیازهایشان یکی از مهمترین ارکان برنامه «شهر برگ» است.

ابوالحسنی به تولید فصل جدید «شهر برگ» اشاره و بیان کرد: فصل جدید برنامه «شهر برگ» با موضوع بحران و ساختاری متفاوت در حال ساخت است. در این فصل به بحران‌هایی می‌پردازیم که جامعه ایران را تهدید می‌کنند و در پی یافتن راه‌حلی برای آن‌ها هستیم. منظور از بحران فقط اتفاقات طبیعی مثل سیل و زلزله نیست و خیلی از مسائل اجتماعی، اقتصادی و حتی فرهنگی را در بر می‌گیرد. قرار است فصل جدید در ۱۰۰ قسمت تولید شود.

وی در پایان درباره زمان پخش «شهر برگ» گفت: این برنامه ۳ سال است هر هفته از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود. تاکنون ۲۰۰ قسمت از برنامه «شهر برگ» پخش شده است و در حال حاضر نیز ساعت ۱۶ روزهای شنبه پخش می‌شود و تکرار آن، چهارشنبه‌ها ۳۰ دقیقه بامداد است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.