سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

برای اولین بار در «میدون» رسانه ملی؛

وام های چند صدمیلیونی تا چندمیلیاردی به کارآفرینان برتر اهدا شد

برنامه میدون

سینماپرس: تعداد ۷ شرکت کننده مسابقه تلویزیونی «میدون» که در برنامه های مرداد ماه این رویداد شرکت کرده بودند به همراه ۴ شرکت کننده منتخب آرای مردمی برای رونق کسب کار خود در زمینه های مختلف از تولید پرینترهای سه بعدی تا پرورش بره وام های چند صدمیلیونی تا چند میلیاردی دریافت کردند.

 به گزارش سینماپرس، ۱۱ شرکت کننده منتخب آرای مردمی و نظر هیات داوران در ۸ قسمت مرداد ماه رقابت کارآفرینی «میدون» با تامین سرمایه توسط سرمایه گذاران خصوصی و دولتی مورد حمایت این مسابقه تلویزیونی قرار گرفتند.
چرخه حمایت برنامه «میدون» از نوآوران و کارآفرینان دارای ایده های کسب و کار برتر با اختصاص وام های چند صد میلیونی تا چند میلیاردی به شرکت کنندگانی که بعد از جلب نظر هیات داوران این مسابقه و توسط آرای مردم انتخاب می شوند، کامل شد.
بدین ترتیب در برنامه اخیر «میدون» این شرکت کنندگان به شرح زیر با حمایت سرمایه گذارانی از جمله صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد امام خمینی(ره) معرفی شدند:
مرضیه خانی برای تولید ضدلغزش سطوح، عبدالله منصوری برای تولید پرینتر سه بعدی، کمال خاتمی برای تولید حلوا ارده خرمایی، مهدی محرم پور برای تولید سیستم های زیرسطحی مکانیکی هوشمند، علی محمدی برای بسته بندی خرما، حبیب داستانی نیسی برای تولید بازی های دیجیتال، علی بهشتی برای تولید دستگاه ضدعفونی کننده ازن ژنراتور، مرتضی رحمانی برای تولید محصولات غذایی کم پروتئین، علی دشتی برای کسب و کار دفتر شما و رضا شعبانی برای تعاونی پرورش بره شرکت کنندگانی بودند که موفق شدند وام های این رقابت کارآفرینی را به خود اختصاص دهند.
گفتنی است این اتفاق برای اولین بار در این مسابقه تلویزیونی اتفاق می افتد و کارآفرینان جوان می توانند از رونق کسب و کار خود بعد از حضور در این برنامه مطمئن باشند. تامین سرمایه این حمایت از سوی موسسات و نهادهای دولتی و خصوصی صورت می‌گیرد.
مسابقه تلویزیونی «میدون» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی پنجشنبه و جمعه شب های هر هفته بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.