چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

به همراه پخش موسیقی و تحلیل؛

«جوکر» توسط مریم نشیبا روایت می‌شود

فیلم جوکر joker 2019

سینماپرس: روز شنبه ۲۲ شهریور ماه برنامه «جعبه موسیقی» رادیو نمایش، موسیقی فیلم «جوکر» ساخته تاد فیلیپس را با اجرای مریم نشیبا پخش می کند.

به گزارش سینماپرس، «جوکر» یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر تریلر روان‌شناختی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی تاد فیلیپس است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد.

فیلمنامه این فیلم توسط خود فیلیپس با همراهی اسکات سیلور برپایه شخصیت ابرشرور جوکر از دی‌سی کامیکس نوشته شده‌است. داستان فیلم در سال ۱۹۸۱ و شهر گاتهام سیتی رخ می‌دهد و زندگی کمدین شکست‌خورده‌ای به نام آرتور فلک را دنبال می‌کند که بعد از تجربه‌های تلخ متعدد وارد دنیای جرم و جنایت شده و با لقب جوکر به شهر بازمی‌گردد.

برنامه «جعبه موسیقی» رادیو نمایش به موسیقی فیلم ها و سریال ها می پردازد و قرار است موسیقی فیلم «جوکر» در قسمت جدید این برنامه که شنبه ۲۲ شهریور پخش می شود همراه با داستان ارائه می شود. مخاطب همچنین با تحلیل و بررسی موسیقی نیز همراه است.

«جعبه موسیقی» به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، گویندگی مریم نشیبا و نویسندگی صبا رادمان، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱:۳۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن ساعت ۱۳:۳۰ از این شبکه رادیویی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.