جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

سیروس الوند:

رونق سینمای کشورمان در شرایط فعلی به حمایت از تولید مرتبط است

سیروس الوند

سینماپرس: کارگردان فیلم «آنجا همان ساعت» گفت: مطمئن باشید کرونا همیشه نمی ماند، سینما هم طبیعتا این روزگار سخت را پشت سر می گذارد و آینده روشنی در انتظار این هنر در ایام پساکرونا است، مطمئنا سال آینده بار دیگر شاهد حضور پررنگ مردم در سالنهای سینما خواهیم بود.

به گزارش سینماپرس، سیروس الوند در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فرارسیدن روز ملی سینما گفت: در ابتدا این روز را به تمامی همکاران و عزیزان سینمایی تبریک می گویم، امیدوارم این هنر مشکلات اخیر خود را به زودی پشت سر بگذارد، سینما سختی‌های فراوانی را پشت سرش گذاشته و مطمئنم که با تعطیلی و کسادی اخیر هم کنار می آید.  
وی در همین راستا ادامه داد: سینما به حمایت مسئولین فرهنگی و رسانه ها نیازمند است، سینما عرصه تولید است پس ما باید تمام قد از تولید آثار سینمایی حمایت کنیم. رونق سینمای کشورمان در شرایط فعلی به حمایت از تولید مرتبط است.

کارگردان فیلم «آنجا همان ساعت» با اشاره به اهمیت رسانه و منتقدین در عرصه سینما اظهار کرد: رابط اصلی بین سینماگر و مخاطب اهالی رسانه و منتقدین هستند، رسانه نقش بزرگی در موفقیت سینما دارد، امیدوارم در سال جدید سینمایی رابطه رسانه و سینما رابطه ای فارغ از تبلیغات و رابطه بازی باشد.  

وی با اشاره به امیدواری خود به سینمای سال آینده ادامه داد: مطمئن باشید کرونا همیشه نمی ماند، سینما هم طبیعتا این روزگار سخت را پشت سر می گذارد و آینده روشنی در انتظار این هنر در ایام پساکرونا است، مطمئنا سال آینده بار دیگر شاهد حضور پررنگ مردم در سالنهای سینما خواهیم بود.  

الوند با اشاره به سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی و حمایت ایشان از فیلم سینمایی «گاو» ادامه داد: در همان دوران که بسیاری شاید روبروی سینما ایستاده بودند، «امام خمینی (ره)» با حمایت از فیلم سینمایی گاو شروعی تازه برای سینمای بعد از انقلاب اسلامی رقم زدند، سینمایی که بارها توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان عنصری بنیادین در فرهنگ سازی معرفی شده است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.