چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

از سوی شورای ارزشیابی و نظارت اداره‌کل هنرهای نمایشی؛

آمار تفکیکی پروانه اجرای نمایش در نیمه اول سال منتشر شد

اداره کل هنرهای نمایشی

سینماپرس: آمار تفکیکی پروانه‌های صادرشده برای اجرای نمایش در سطح شهر تهران در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۹ از سوی شورای ارزشیابی و نظارت اداره‌کل هنرهای نمایشی منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، آمار پروانه‌های صادر شده از سوی شورای ارزشیابی و نظارت اداره‌کل هنرهای نمایشی در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۹ برای اجرای نمایش در سطح شهر تهران تحت ۷ عنوان «تماشاخانه‌های خصوصی»، «تماشاخانه‌های دولتی»، «نمایش‌های کمدی شبانه»، «نمایش‌های مخصوص بانوان»، «نمایش‌هایی برای کودکان و نوجوانان»، «نمایشنامه‌خوانی» و «جُنگ و استندآپ کمدی» منتشر شد.  

جمع کل پروانه‌های صادرشده در ۶ ماهه اول سال جاری از سوی شورای ارزشیابی و نظارت اداره‌کل هنرهای نمایشی ۲۱۶ عنوان است که به تفکیک عبارت است از: ۷۰ پروانه برای اجرای نمایش در «تماشاخانه‌های خصوصی»، ۱۸ پروانه برای اجرا در «تماشاخانه‌های دولتی»، ۵۰ پروانه برای اجرای «نمایش‌های کمدی شبانه»، ۶ پروانه اجرا برای «نمایش‌های مخصوص بانوان»، ۱۸ پروانه برای «نمایش‌های کودکان و نوجوانان»، ۴۵ پروانه برای «نمایشنامه‌خوانی» و ۹ پروانه برای اجرای «جُنگ و استندآپ کمدی».

تفکیک موضوعی ۲۱۶ پروانه صادر شده از سوی شورای ارزشیابی و نظارت اداره‌کل هنرهای نمایشی چنین است: نمایش‌هایی با موضوع طنز ۵۰ عنوان، نمایش‌های اجتماعی و ملودرام ۱۳۸ عنوان، آثاری با مضمون دفاع مقدس ۸ عنوان و آثار آموزشی و سرگرم‌کننده ۲۰ عنوان.

همچنین در طول نیمه اول سال ۱۳۹۹ و متاثر از شرایط شیوع ویروس کرونا، ۴۳ جشنواره برای برگزاری در فضای مجازی از شورای ارزشیابی و نظارت اداره‌کل هنرهای نمایشی پروانه گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.