دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

امیر غفارمنش:

قرارداد بازیگران باید جنبه کیفری و حقوقی پیدا کند/شکل امروزی قراردادها قابلیت پیگیری و نقد شدن ندارند

امیر غفارمنش درمراسم رونمایی از فیلم -مسابقه «رالی ایرانی »

سینماپرس: بازیگر فیلم سینمایی «نفوذی» گفت: رسانه ملی بودجه ساخت سریال «همسرایی» را به طور کامل در اختیار تهیه کننده قرار داده اما وی تمامی مبلغ را برداشته و به هیچکس هم پاسخگو نیست

به گزارش سینماپرس، امیر غفارمنش در گفت‌وگو با میزان، پیرامون مشکلات مالی بوجود آمده در سریال «همسرایی» گفت: دو سال پیش در یک سریال به نام همسرایی به ایفای نقش پرداختم، متاسفانه تهیه کننده آن سریال هنوز هم مبلغ دستمزد من از آن اثر را پرداخت نکرده است، خوشبختانه صدا و سیما حق را کاملا به ما داده و این روزها درگیر پیگیری های این موضوع هستم.  وی در همین راستا ادامه داد: با وجود اینکه شورای نظارت رسانه ملی به طور کامل حق را به من داده و تهیه کننده باید هزینه پنجاه میلیون تومان طلب من را وصول کند اما قانون قراردادهای ما همچنان می لنگد، زیرا با وجود تایید نهادی همچون صدا و سیما هنوز هم برای دریافت این مبلغ در کش و قوس هستم.  

بازیگر فیلم سینمایی «نفوذی» با اشاره به پرداخت بودجه کامل تولید سریال «همسرایی» از سوی صدا و سیما به تهیه کننده اظهار کرد: رسانه ملی بودجه ساخت این سریال را به طور کامل در اختیار تهیه کننده قرار داده اما وی تمامی مبلغ را برداشته و به هیچکس هم پاسخگو نیست، از نظر من قرارداد ما بازیگران از لحاظ قانونی ایرادات زیادی دارد و لازم است تا به آن رسیدگی جدی شود.

وی در همین راستا ادامه داد: از نظر من قرارداد بازیگران باید جنبه کیفری و حقوقی پیدا کند زیرا به شکل امروزی قراردادها قابلیت پیگیری و نقد شدن ندارند، شاید صدا و سیما حق را به من بازیگر بدهد اما نبود اهرمی کیفری و حقوقی باعث شده تا من باز هم در وصول طلبم از تهیه کننده دست خالی بمانم.  

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری افزود: نزدیک به یکسال گذشته را درگیر بازی در سریال «بوم و بانو» بوده‌ام که به تازگی تصویرداری اش به پایان رسیده است، این اثر که این روزها پخش خود را پشت سر می گذارد از جمله آثاری بود که در آن بسیار لذت بردم و دلیل اصلی آن ذوق و قریحه و خوش برخوردی سعید سلطانی به عنوان کارگردان اثر بود.  

غفارمنش با اشاره به حضورش در اثری سینمایی خاطرنشان کرد: به تازگی بازی در فیلم سینمایی «شهر گربه ها» به کارگردانی سید جواد هاشمی را پشت سر گذاشته ام که در نوبت اکران قرار دارد. علاوه بر این طی شب‌های آتی با نمایش «دراکولا» به کارگردانی پویا امینی روی صحنه تماشاخانه سپند خواهم رفت.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.