دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷

به کارگردانی اصغر عباسی؛

راهیابی فیلم کوتاه «۵۲ هرتز» به فستیوال «ترسا» در اسپانیا

فیلم کوتاه ۵۲ هرتز

سینماپرس: فیلم کوتاه «۵۲ هرتز» که به کارگردانی اصغر عباسی به صورت سکانس پلان ساخته شده است به فستیوال «تِرِسا» در اسپانیا راه یافت.

به گزارش سینماپرس، «٥٢ هرتز» به کارگردانی اصغر عباسی به صورت سکانس پلان و در یک برداشت ضبط شده و یکی از چالش‌برانگیزترین فیلم‌هایی است که وی تابه‌حال آن را تولید کرده است.

این فیلم داستان انسان‌هایی است که سرنوشت خود را با یک تصمیم که در لحظه گرفته می‌شود تغییر می‌دهند.

فیلم «۵۲ هرتز» به تازگی به دهمین فستیوال «تِرِسا» در اسپانیا راه یافته است. تِرِسا شهری با میراث فرهنگی مهم است که در بارسلونا اسپانیا واقع شده و در دهمین دوره از برگزاری این فستیوال پذیرای بیش از ١٨٠٠ فیلم از سراسر جهان بوده که «۵۲ هرتز» جزو ٥٧ فیلم نهایی از بین این آثار انتخاب و به بخش نهایی راه پیدا کرده است.

فستیوال فیلم تِرِسا از ٢١ تا ٢٧ اکتبر به‌مدت یک هفته در بارسلونا اسپانیا برگزار خواهد شد.

اصغر عباسی که دانش آموخته انجمن سینمای جوان و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته سینما است سابقه ساخت بیش از ٢٠ فیلم کوتاه و مستند دارد و جوایز متعددی کسب کرده است.

برخی از عوامل فیلم «۵۲ هرتز» عبارتند از: نویسندگان: اصغر عباسی، مصطفی بیرانوند، کارگردان: اصغر عباسی، تهیه کننده: نرگس زارع، مجری طرح: اکبر عباسی، مدیر فیلمبرداری: فرزین ابراهیمی، صداگذار: سامان شهامت، صدابردار: جابر انصاریان، طراح صحنه و لباس: طناز رضایی، طراح چهره پردازی: مهدیس هاشمی، تدوین: اصغر عباسی، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ: وحید ربانی، مدیر تولید: نجمه نظری، عکاس: نفیسه مدرسی، ترجمه زیرنویس: صالحه ناظری، پخش از: مآفیلم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.