دوشنبه ۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۳

"تک خال" به استقبال جلوه های ویژه "ملک سلیمان(ع)" می رود

ملک سلیمان

سید هادی اسلامی مسئول جلوه های بصری "ملک سلیمان(ع) " در ایران کار بر روی جلوه های ویژه "تک خال "را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، سید هادی اسلامی فارغ التحصیل رشته گرافیک است که فعالیت های جلوه های بصری خود را از شرکت دیدار آغاز کرد، او ابتدا به عنوان کامپوزیت کار و بعد به عنوان ترکر فعالیت خود را ادامه داد و فیلم هایی چون فصل های روح، عاشق، سریال چهل سرباز، کلیپ عروج و چند تیزر تلویزیونی حاصل آن دوره است .با شروع شدن پیش تولید فیلم "ملک سلیمان(ع)" به شرکت کاریز پارسه رفته و پس از مدتی به عنوان مسئول جلوه های بصری واحد ایران، در کنار شرکت هنگ کنکی اشیا لجند، به تولید فیلم "ملک سلیمان(ع)" پرداخت که حدود سه سال به طول انجامید. در همین زمان فیلم های وقت اضافه، ربات، ماه در سایه و ... را به عنوان مسئول جلوه های بصری به پایان رساند. طراحی جلوه های بصری و ایجاد روشهای تولید در اندازه های سینمایی و راهکار های منطبق با سینمای ایران حاصل این زمان است.

پیمان حمیدی،مدیر تولید این فیلم تلویزیونی درباره روند ساخت آن گفت: تا کنون بخشی از راش ها کپچر شده و سهراب خسروی در حال انجام تدوین اولیه آن است.

او افزود:هادی اسلامی کار جلوه های ویژه رایانه ای را شروع کرده و این در حالی است که بخش عمده ای از فیلم به جلوه های رایانه ای نیازدارد.

در "تک خال" مهران احمدی،مرتضی زارع، فرشته سرابندی،ابوذر فرهادی و علی اصغر یوسفیان حضور دارند و در آن داستان بچه ای 12ساله روایت می شود که دونده اول شهرشان است.او بر اثر حادثه ای روی مین می رود و پایش را از دست می دهد.پس از مدتی پدر و مادر پسر،پایی مصنوعی برایش تهیه می کنند.او که با پای خود توانسته ارتباط خوبی برقرار کند،به تهران می آید و ...

گفتنی است،جواد نوروز بیگی"تک خال"را در گروه کودک و نوجوان و مناسبت های مرکز سیمافیلم تهیه می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.