سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

احمد کاوری؛

کارگردان «وارش»، «بچه مهندس ۴» را کارگردانی می‌کند

سریال بچه‌مهندس3

سینماپرس: فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» به کارگردانی احمد کاوری بزودی مقابل دوربین می‌رود. این درحالی است که این پروژه در سه سری گذشته به کارگردانی علی غفاری تجربه موفقی بود حال باید دید سری چهارم این مجموعه با کارگردانی جدید نیز به همان موفقیت دست خواهد یافت یا یک سریال بی محتوا مانند وارش از کار در خواهد آمد.

به گزارش سینماپرس، مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس ۴» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین ظرف چند روز آینده در تهران مقابل دوربین می‌رود. کارگردانی این پروژه در سه سری گذشته برعهده علی غفاری قرار داشت که به دلیل درگیری حال حاضر وی در یک پروژه سینمایی حضورش در سری جدید امکان پذیر نبود.

از میان بازیگران نیز تاکنون حضور ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، روزبه حصاری، مهشید جوادی، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی‌فر و شیوا خسرومهر قطعی شده و بزودی چند بازیگر جدید نیز به پروژه اضافه خواهند شد.

تاکنون نگارش ۲۱ قسمت از این سریال ۳۰ قسمتی انجام شده و گروه نویسندگان به طور همزمان مشغول بازنویسی قسمت‌ها هستند. به مانند سری قبل حسن وارسته به همراه یک گروه چند نفره نویسندگی این سریال را برعهده دارند.

«بچه مهندس ۴» برای پخش در اوایل سال آینده از شبکه دوم سیما آماده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.