چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

توسط نتفلیکس؛

بازی «اساسینز کرید» سریال می‌شود

شبکه «نت‌فلیکس»

سینماپرس: طی توافق با کمپانی یوبی‌سافت، نتفلیکس قصد دارد آثاری سینمایی را از بازی ویدئویی «اساسینز کرید» بسازد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ددلاین، نتفلیکس به دنبال آن است که دنیایی از بازی ویدئویی اساسینز کرید یا همان «فرقه یک قاتل» را خلق کند. این سرویس استریم با کمپانی یوبی‌سافت به توافق رسیده است تا یک پروژه لایو اکشن، انیمیشن و انیمه سریالی را بر اساس این بازی ویدئویی بین المللی بسازد.

اولین پروژه‌ای که از این دنیا ساخته خواهد شد، یک سریال لایو اکشن است. این سریال توسط بخش فیلم و تلویزیون شرکت یوبی‌سافت به کارگردانی جیسون آلتمن ساخته می‌شود.

معاون رئیس کمپانی نتفلیکس درباره این همکاری گفت: هیجان زده هستیم که با یوبی‌سافت همکاری می‌کنیم تا «فرقه قاتل» را بسازیم. به دنبال آن هستیم  از داستانی نفس گیر و دنیایی تاریخی از پرفروش‌ترین بازی های ویدئویی جهان، یک سرگرمی مهیج را برای لذت بردن مخاطبان خلق کنیم.

مجموعه بازی‌های «اساسینز کرید» که از سال ۲۰۰۷ اولین نسخه آن منتشر شد، بیش از ۱۵۵ میلیون نسخه در جهان فروخت و به پرفروش‌ترین بازی ویدئویی تاریخ تبدیل شد. در سال ۲۰۱۶ فیلمی سینمایی به نام «اساسینز کرید» به کارگردانی جاستین کورزل و نقش آفرینی مایکل فاسبندر ساخته شد. البته این فیلم نه تنها واکنش‌های منفی منتقدان را به همراه داشت؛ بلکه در گیشه نیز موفقیتی حاصل نکرد و با بودجه ۱۲۵ میلیون دلاری تنها ۲۴۰ میلیون دلار فروخت.  

سال ۲۰۱۷ بود که کمپانی یوبی‌سافت احتمال ساخت یک سریال اساسینز کرید را اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.