دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷

فرید فرخنده‌کیش خبر داد؛

«مرگ مولف» پاییز جلوی دوربین می‌رود

فرید فرخنده کیش در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مرگ مولف» از تولید این پروژه تا پایان پاییز امسال خبر داد.

به گزارش سینماپرس، فرید فرخنده‌کیش تهیه‌کننده سینما با اشاره به پروژه‌های سینمایی که در دست دارد، به مهر گفت: در حال حاضر پروژه سینمایی «مرگ مولف» را در دست دارم که نویسنده و تهیه‌کننده آن محمد آرمین نادری است که از هنرمندان جوانی است که تا امروز چندین مستند و فیلم کوتاه ساخته است. زمانی که این هنرمند جوان طرح را به من ارائه کرد به این نتیجه رسیدم که طرح مورد نظر یک اثر مناسب برای تولید است.

وی بیان کرد: پیش‌تولید این فیلم مدتی است آغاز و مجوز تولید آن چندی پیش از وزارت ارشاد دریافت شده است، باید دید با توجه به شرایط فعلی چه زمانی می‌توان این پروژه را جلوی دوربین برد و امیدوارم به زودی تولید این فیلم آغاز شود.

این تهیه‌کننده سینما تاکید کرد: البته در شرایط فعلی و به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی هست که امیدواریم این محدودیت‌ها رفع شده تا ما نیز بتوانیم کار خود را آغاز کنیم، این را نیز بگویم که عوامل فیلم یک سری جلسات فیلمنامه خوانی را برگزار می‌کنند. قرار است در این پروژه نزدیک به ۵۰ بازیگر در سنین مختلف حضور داشته باشند که اکثر آن‌ها بازیگران جوان هستند.

فرخنده‌کیش ادامه داد: این فیلم یک روایت شبکه‌ای از یک نویسنده دارد که قصه شخصیت‌های داستانش با زندگی شخصی خود درهم تنیده است که تشخیص واقعیت از خیال برای او بسیار سخت است و به همین دلیل با مشکلاتی مواجه می‌شود.

وی توضیح داد: «مرگ مولف» یک تولید نوآورانه و تجربی است و امیدوارم شرایط مناسب برای تولید این پروژه فراهم شود. به عنوان یک تهیه کننده از نگاه‌های متفاوت که می‌تواند در سینما تحولاتی را به‌وجود آورد استقبال می‌کنم و این کارگردان جوان نگاه تازه و متفاوتی به سینما دارد.

فرخنده‌کیش در پایان گفت: در تلاش هستیم تا این پروژه را قبل از پایان پاییز جلوی دوربین ببریم. در نظر داریم که از بازیگران چهره نیز در این فیلم استفاده کنیم، البته باید دید به چه نتیجه‌ای در این زمینه می‌رسیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.