چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

به دلیل اعمال محدودیت های کرونایی؛

تعویق برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استانی گیلان

جشنواره تئاتر استانی گیلان

سینماپرس: معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به اعمال محدودیت های جدید کرونایی از روز شنبه اول آذرماه، گفت: برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استانی گیلان حداقل دو هفته به تعویق افتاد.

به گزارش سینماپرس، سید امیر مصباح با اشاره به اینکه با توجه به شرایط خاص کشور و استان گیلان در زمینه کرونا و افزایش موارد ابتلاء و فوتی‌های ناشی از این ویروس، به مهر اظهار کرد: در همین راستا ستاد ملی کرونا تصمیم جدیدی در زمینه اعمال محدودیت‌های کرونایی اتخاذ کرده است.

وی با بیان اینکه قرار است این محدودیت‌ها از روز شنبه اول آذر ماه در سراسر کشور اعمال و به مدت دو هفته کلیه فعالیت‌های تعطیل یا نیمه تعطیل شود، افزود: جامعه هنر نیز همانند گذشت ۹ ماه از شیوع این ویروس از این قائده مستثنی نیست.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان در ادامه با اشاره به لغو و یا تعویق بسیاری از فعالیت‌های هنری در این استان به واسطه شیوع همین مهمان ناخوانده، گفت: در این راستا برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استانی گیلان که قرار بود از شنبه اول آذر ماه آغاز شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.

برای برگزاری جشنواره در تاریخ ۱۵ تا ۱۸ آذر ماه تابع ستاد استانی کرونا هستیم

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در حال حاضر برگزاری این جشنواره حداقل به مدت دو هفته به تعویق خواهد افتاد، تصریح کرد: در حال حاضر مقرر شده این جشنواره در بازه زمانی ۱۵ تا ۱۸ آذر ماه برگزار شود.

مصباح برگزاری قطعی این جشنواره در تاریخ مذکور را منوط به تصمیم ستاد استانی کرونا عنوان کرد و افزود: در این بازه زمانی نیز با توجه به شرایط و برنامه‌های ستاد کرونا تصمیمات لازم برای برگزاری یا تعویق دوباره جشنواره اتخاذ خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در این شرایط حفظ جان هنرمندان از هر چیزی مهم‌تر است، بیان کرد: از ابتدا نیز مقرر شده بود به رغم علاقه مندی دوستداران هنر تئاتر و نمایش استان گیلان برای تماشای آثار، این جشنواره بدون حضور تماشاگر و تنها با حضور اعضای گروه‌های حاضر در این مرحله برگزار شود.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان تأکید کرد: برای هر گونه تصمیم گیری در این زمینه تابع نظر ستاد استانی کرونا هستیم.

لازم به ذکر است؛ «یک شب دیگر هم بمان سیلویا» اثر محمدرضا حسین زاده از بندرانزلی، «پلی از جنس شیشه» اثر مصطفی خوش بین از آستانه اشرفیه، «بریده ها» اثر رضا فتوت خواه از رشت، «نگاتیو» اثر مهرداد بخشی از رشت، «کاپوچینوی ایرلندی» اثر حمید شعبانی از لاهیجان و «لبخند باشکوه آقای گیل» اثر زهرا صدری از رشت به عنوان ۹ اثر برتر در مرحله بازبینی آثار انتخاب شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.