سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

محمد رضا حلال زاده:

باید بازیگران تئاتر تحت بیمه بیکاری قرار بگیرند، ولی متاسفانه این گونه نیست

تله تئاتر

سینماپرس: محمد رضا حلال زاده، بازیگر و کارگردان تئاتر از وضعیت تئاتر آنلاین و سختی معاش بازیگران تئاتر در راین روزها می گوید.

به گزارش سینماپرس، محمد رضا حلال زاده، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره تئاتر آنلاین  به خبرنگاران جوان، گفت : تئاتر با حضور تماشاچی گرم است، بازیگر روی صحنه تئاتر تمام صداهای اطراف و نظرات مخاطبان را می‌شنود، گرما و سرما را حس می‌کند و تئاتر به عشق تماشاچی اجرا می‌شود، بازیگر محتاج تماشاچی است.  در این دوران به نظرم بهتر است از تله تئاترها و فیلم تئاترها استفاده شود.

حلال زاده درباره کار آتی خود نیز افزود: من در حال تولید نمایشی با جوانان فعال تئاتر که چندین سال است کار تئاتر می‌کنند هستم که در سال آینده روی صحنه ببرم. اسم نمایشنامه «خاک سفید» است که زیست افرادی که در خاک سفید تهران زندگی می‌کنند را بررسی می‌کند، هر نقطه شهر تهران خوب و زشت وجود دارد، و ما زمانی از محله خاک سفید را در این نمایش نشان می‌دهیم.

حلال زاده در خصوص معیشت بازیگران تئاتر در دوران تعطیلی فعالیت‌های هنری گفت: ما فقط بازیگر هستیم و غیر از بازیگری شغل دیگری نداریم. باید به داد بازیگران و کسانی که در هنر هستند و از این راه زندگی را می‌گذرانند، رسید و به دنبال راه چاره‌ای برای آنان بود.

او ادامه داد: مدت‌ها از جیب می‌خوریم و تامین معاش زندگی خیلی سخت است. بالاخره بازیگر تئاتر باید دستمزد بگیرد و بخواهد خرج کند، بازیگران تئاتر چیز دیگری برای زندگی ندارند و باید به آنان توجه شود.

حلال زاده درباره بیمه بیکاری بازیگران تئاتر گفت: من به عنوان بازیگر تئاتر بیمه بیکاری نشده ام، باید بازیگران تئاتر تحت بیمه بیکاری قرار بگیرند، ولی متاسفانه این گونه نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.