سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

تهیه‌کننده «قورباغه» ادعا کرد:

این سریال ارتباط مالی و معنوی با هیچ شخص حقیقی و حقوقی و همچنین تصویرگستر پاسادگاد ندارد!

سریال «قورباغه»

سینماپرس: علی اسدزاده، تهیه‌کننده «قورباغه»، با ارائه توضیحاتی درباره منابع مالی این سریال، گفت: «پلتفرم نماوا، سرمایه‌گذار سریال «قورباغه» است و من تهیه‌کننده آن هستم»

به گزارش سینماپرس، پیرو خبرهای رسمی و غیررسمی که در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها درباره پرونده‌ مالی سریال «قورباغه» منتشر شده است، علی اسدزاده، تهیه‌کننده این سریال، برای اولین‌بار اعلام موضع کرد.

او در این‌باره گفت: «ما در ۲سال گذشته، در سکوت و بدون واکنش به حواشی منتشر شده، تلاش کردیم روی حفظ کیفیت تمرکز داشته باشیم اما این‌بار با نزدیک شدن به زمان پخش و تکرار ایجاد شائبه در افکار عمومی، به منظور احترام برای تمام مردم عزیز، لازم دانستم یک‌بار برای همیشه درباره پروژه «قورباغه»، اعلام موضع کنم.»

اسدزاده توضیح داد: «پلتفرم نماوا، سرمایه‌گذار سریال «قورباغه» است و من تهیه‌کننده آن هستم. با اعلام گذشت حدود ۲ سال از عدم فعالیت دفتر پخش تصویرگستر پاسارگاد، تاکید می‌کنم که این سریال، ارتباط مالی و معنوی با هیچ شخص حقیقی و حقوقی و همچنین تصویرگستر پاسادگاد ندارد.»

‌تهیه‌کننده سریال «قورباغه» در پایان تاکید کرد: «لیست تمام اسناد و مدارک مالی سریال «قورباغه» موجود و در صورت درخواست مراجع رسمی آماده ارائه است. همچنین، تمامی مجوزهای قانونی پخشِ سریال قورباغه از مدت‌ها پیش دریافت شده است.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.