شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

سینمای جهان؛

از «سریع و خشن» تا «مک گروبر» در فهرست علاقمندی آقای «انگاشته»

کریستوفر نولان در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸

سینماپرس: کریستوفر نولان کارگردان سینما، یکی دیگر از فیلم‌های سینمایی مورد علاقه‌اش را معرفی کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از کولایدر، کریستوفر نولان یکی از تحسین شده‌ترین فیلمسازهای عصر حاضر است و آثاری که تا کنون ساخته عموماً فیلم‌های جدی هستند. به همین خاطر وقتی چند سال قبل اعلام کرد که یکی از فیلم‌های مورد علاقه‌اش کمدی «مک گروبر» است، باعث تعجب عده زیادی است.

او به تازگی نیز فیلم دیگری را به عنوان فیلم محبوب خود معرفی کرده است. از کارگردان فیلم‌های «انگاشته»، «تلقین»، «دانکرک» و سه گانه «شوالیه تاریکی» در مورد شایعه علاقه اش به مجموعه فیلم‌های سینمایی «سریع و خشن» پرسیده شد و او اعلام کرد که به این فیلم علاقه زیادی دارد. او نسخه اول این فیلم سینمایی به کارگردانی راب کوهن در سال ۲۰۰۱ و بعد از آن «توکیو دریفت» را بیشتر همه دوست دارد.

فیلم سینمایی «توکیو دریفت» در زمان اکران مورد انتقاد جدی منتقدان قرار گرفت، اما با وجود حضور نداشتن ستارگانی مثل وین دیزل و پال واکر در نقش اصلی توانست توجه نسبی مخاطبان را به خود جلب کند.

جدیدترین قسمت این فیلم سینمایی می ۲۰۲۱ راهی سینماها می‌شود. مدتی قبل هم اعلام شد که این مجموعه سینمایی پس از ساخت دو قسمت دیگر به کارگردانی جاستین لین به پایان راه می‌رسد. البته قسمت‌های فرعی از این مجموعه همچنان در حال تولید است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.