چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷

با حکم معاون فضای مجازی رسانه ملی؛

«مجتبی کشوری» سرپرست اداره کل تحقیق و توسعه سرویس و محتوا شد

صدا و سیما

سینماپرس: مجتبی کشوری با حکم معاون فضای مجازی رسانه ملی به عنوان سرپرست اداره کل تحقیق و توسعه سرویس و محتوا منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، غلامرضا نوری معاون فضای مجازی رسانه ملی در حکمی مجتبی کشوری را به عنوان سرپرست اداره کل تحقیق و توسعه سرویس و محتوا منصوب و از خدمات علی امامی قدردانی کرد.

متن حکم سرپرست جدید اداره کل تحقیق و توسعه سرویس و محتوا بدین شرح است:

انتظار دارم با راه اندازی اتاق وضعیت محتوایی با مدل مسئله محور، رصد و جریان شناسی جامع فضای مجازی و تهیه بوم مسائل و گزارش‌های راهبردی و موضوعی، نسبت به برنامه‌ریزی محتوایی برای تمام بخش‌های معاونت و نمایندگی‌های معاونت در سازمان و هم افزایی با سایر فعالان جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی اقدام فرمایید.

ضمناً، رصد نقض مالکیت سازمان برای استفاده در شورای واگذاری، پایش نوع حضور برنامه‌ها در فضای مجازی و تهیه گزارش‌های مورد نیاز کمیسیون سرویس، همچنین رصد و داده‌کاوی مصرف آثار، تحلیل و اثر سنجی تولیدات معاونت، اهتمام ورزیده و با همکاری مدیران ذیربط در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های سازمان در فضای مجازی همکاری نمایید.

از خداوند منان توفیقات روز افزون شما، در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را مسئلت می‌نمایم.

مجتبی کشوری پیش از این مدیریت توزیع و انتشار، مدیریت رصد و داده‌کاوی و دبیر شورای سیاست گذاری فضای مجازی این معاونت را عهده‌دار بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.