سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵

اکبر سنگی:

من هنرپیشه کارهای ارزشی، آرمانی و تاریخی‌ام؛ که دیگر امروز ساخته نمی‌شود

اکبر سنگی

سینماپرس: اکبر سنگی در واکنش به کمرنگ شدن بعد از دو کار "قلاده‌های طلا" و "معمای شاه" گفت که من با باورم نقش و کاراکتر و حضور در هر اثر هنری را می‌پذیرم و عمده کارهای من هم در دل و جان مردم باقی مانده است.

به گزارش سینماپرس، اکبر سنگی در گفتگو با تسنیم از اعتقاد راسخش به بازی در فیلم "قلاده‌های طلا" گفت و بر سینمایی فریاد زد که از کارهای مبتذل و بدون محتوا حمایت می‌کند و کارهای ارزشی و آرمانی را با اینگونه آثار روی پرده می‌برد. او در جریان این گفت‌وگو تأکید کرد: من هنرپیشه کارهای ارزشی، آرمانی و تاریخی‌ام؛ که دیگر امروز ساخته نمی‌شود؛ نسل ما هنرپیشه‌ای تربیت نکرده که بتوانند فضای سطحی و رفتار سفارشی، باند و گروه‌بازی را تحمل کنند. همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم "من با اعتقاد راسخ قلاده‌های طلا را بازی کردم" هرکس هم می‌خواهد بحث کند بیاید و به جای عوام‌فریبی و فرار از واقعیت، صحبت کنیم.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در واکنش به کمرنگ شدن بعد از دو کار "قلاده‌های طلا" و "معمای شاه" گفت که من با باورم نقش و کاراکتر و حضور در هر اثر هنری را می‌پذیرم و عمده کارهای من هم در دل و جان مردم باقی مانده است؛ به من می‌گویند در سیاسیون طرفدار کدام گروه و جناح هستی می‌گویم هر گروه و جناحی که به مردم کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.